fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרית מוצקין: שנת הלימודים נפתחה גם באינסטוש

במוצקין החליטו להיות מקוריים, ולאורך היום העלו ל"סטורי" תמונות וסרטים של מורים וצוותים חינוכים שממתינים לתלמידים בבית הספר
פותחים את שנת הלימודים בגן שחף | צילום: דוברות העירייה
פותחים את שנת הלימודים בגן שחף | צילום: דוברות העירייה

בקרית מוצקין נפתחה אתמול, ראשון, שנת הלימודים כסדרה וללא תקלות. ראש העירייה וצוותי מחלקת החינוך סיירו במוסדות החינוך שונים ובירכו את צוותי ההוראה והתלמידים.

כיאה לעידן הפייסבוק והאינסטוש, החליטו במוצקין להיות מקוריים, ולאורך היום העלו ל"סטורי" תמונות וסרטים של מורים וצוותים חינוכים שמחכים לתלמידים בבית הספר. הפרויקט, שנשא את הכותרת #לומדים_במוצקין זכה לאלפי צפיות, והכל רק בשביל לפרגן למורים.

התאומים רוני ונועם הורוביץ בר עלו לכיתה א' בבית הספר קורצ'אק | צילום: דוברות העירייה
התאומים רוני ונועם הורוביץ בר עלו לכיתה א' בבית הספר קורצ'אק | צילום: דוברות העירייה

בין הילדים שעלו השנה לכיתה א' היו גם התאומים רוני ונועם הורוביץ בר שהתחילו את לימודיהם בבית הספר קורצ'אק. הוריהם אמרו: "אנו מתרגשים מאוד לקראת עלייתם של רוני ונועם לכיתה א' . לראשונה בחייהם הם יופרדו, הם ילמדו בכיתות נפרדות. כל אחד שם בתיק שלו את המחברות, הקלמר ותיק האוכל בהתלהבות רבה. החשש היחיד הוא שיצליחו לעבור את הימים הראשונה עם חוויה נעימה וטובה, ואנו מאחלים לכל הילדים, ההורים והצוות שנת לימודים נעימה ומוצלחת".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות