fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרית מוצקין מובילה במכירת דירות חדשות

קרית מוצקין נמצאת בין היישובים המובילים בארץ שבהם נמכרו יותר מ-150 דירות בשלושה חודשים. בקרוב ייחנך הפארק ע"ש יגאל בשן
משכנות אומנים קרית מוצקין. צילום: דורון גולן

מנתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה שפרסמה את הכמות המבוקשת של דירות חדשות בישראל לחודש אוגוסט עולה, כי בקרית מוצקין נרשמה עלייה של 151 אחוז לעומת החודשים מרס-מאי השנה. על פי המחקר שערכו בלשכה המרכזית עולה כי היישובים שבהם נמכרו יותר מ-150 דירות חדשות בחודשים יוני-אוגוסט 2019 בהשוואה לשלושת החודשים מרס-מאי הם: קרית מוצקין, רמת גן, יהוד ובית שמש.

בקרית מוצקין  נמכרו בחודשים יוני-אוגוסט 2019 כ-186 דירות לעומת 74 דירות שנמכרו בחודשים מרץ-מאי, עלייה של 151 אחוז. בעקבות הנתונים מסר ראש העירייה, חיים צורי: " קרית מוצקין היא עיר שכולם רוצים לגור בה. ומכל רחבי הארץ של מגיעים לכאן ובוחרים במודע בקרית מוצקין לבית. זה מחמם את הלב".

משכנות אמנים, קרית מוצקין | צילום: ניצן שלם
משכנות אמנים, קרית מוצקין | צילום: ניצן שלם

בסוף החודש ייחנך במשכנות אמנים הפארק על שמו של הזמר יגאל בשן. זהו הפארק השני על שמו של זמר ויוצר בעיר לצד הפארק על שם אריק איינשטיין בנווה גנים. הפארק החדש ממוקם בין הרחובות אהוד מנור, עופרה חזה, יוסי בנאי ועוזי חיטמן. הוא משתרע על שטח של כ-15 דונם וכולל בתוכו מגרש קטרגל, מתקני משחקים, אזור למתקנים אתגריים, אזור למתקני משחק לפעוטות ואזור משחק לילדים בעלי צרכים מיוחדים. הפארק ישלב מתקני מדע לילדים במגוון נושאים. כלל המתקנים יהיו מוצלים ומוארים כמו גם גינון וצמחייה מסוגים שונים שיקשטו את הסביבה ויהיו בו תאורה ומצלמות אבטחה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות