fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הריון מידבק

הן למדו ביחד, גדלו ביחד, כמעט הכל עשו ביחד, והשיא: לאחרונה כולן בהריון ביחד, ובקרוב יגיחו לאוויר העולם שלוש בנות ושלושה בנים. הסיפור המופלא של שש החברות הכי טובות מקרית ים שהלכו לצלמת ההריון קרן ליברמן והנציחו רגעים מאושרים
הריון משותף (צילום: קרן ליברמן)
הריון משותף (צילום: קרן ליברמן)

הן שש חברות ילדות מקרית ים שעשו הכל ביחד, כמעט מאז שנולדו, למדו, התגייסו, טיילו בעולם ובעיקר בילו, ועכשיו, אחרי כשכולן בהריון במקביל, הפיקו צילומים משותפים, הכוללים בטן הריונית מקסימה לכל אחת מהן. בשלב הבא הן יצטלמו עם התינוקות. קבלו את אפרת בללי (34), אלינור זיגדון-בן חמו (34), כרמית אוטמזגין-קטלן (34), טל זיגדון-קסלסי (36), שני זיגדון-תורג'מן (30) ועדי טיראן (34).

"למדנו בבתי הספר היסודיים אורים ועלומים", מספרת יוזמת הרעיון אפרת בללי, "ממש מגיל צעיר, אני שכנה וחברה של כרמית ואלינור, וגם ההורים שלנו היו חברים, אז אפשר להגיד שגדלנו ביחד. בחטיבה התחברנו בכיתות ומאז אנחנו חבורה של בנות שעושות הכל ביחד. חלקנו עשו טירונות ביחד, חברים, מפגשים וטיולים, טיילנו כולנו בתאילנד ובנפאל במשך ארבעה חודשים והמשכנו לטייל גם אחרי. מאז שאנחנו קטנות, כל דבר אצלנו זו חגיגה, כל מפגש או חג זו הפקה עם קישוטים. גם בני הזוג למדו באותו בית הספר".

הכל התחיל לפני כארבעה חודשים, כשבללי התיישבה לקפה ופטפוטים עם כרמית אוטמזגין ואלינור זיגדון. "הייתי תמיד הכי בליינית, המשכתי לעשות חיים הרבה אחרי שכולן מצאו את המקום שלהן. עם הזמן הבנתי, שהן בשלב אחר בחיים שלהן והבנתי שאני צריכה לעשות סטופ לבילויים. התחלתי להבין שגם אני רוצה להיות כמו החברות שלי, גם אני רוצה ילדים. ישבתי עם אלינור וכרמית והן דיברו על ההריון שלהן. אמרתי להן שזה משהו שאני רוצה. הן עודדו אותי ואמרו שזה הצעד הכי נכון לעשות ומאז אנחנו ביחד בתהליך הזה". פתאום גם עדי נכנסה להריון וגם טל ושני".

בללי, היחידה שלא נשואה בחבורה, החליטה לא לחכות עוד לזוגיות ופתחה בהליך כניסה להריון דרך בנק הזרע. "ביום ההולדת ה-34 שלי החלטתי שאני לא רוצה יותר מסיבות והפקות, חטפתי כאפה. הבנתי שהפקת יום ההולדת לא תיתן לי באמת את מה שאני רוצה. אני מורה ומחנכת, יש לי עבודה טובה, משפחה וחברות טובות, והבנתי שמשהו חסר לי, הדבר הזה שיעשה אותי מאושרת. למה להמשיך עם עוד יציאה ועוד בילוי, לא מצאתי כבר טעם לכלום.

הבנתי שאין צורך לחכות ואמרתי לעצמי: לכי להגשים את החלום שלך, במקום להתעורר בגיל 38 ולנסות ולא להצליח. זוגות מתחתנים ומתגרשים אחרי שנתיים. גם אני גדלתי מגיל 10 ללא אבא, כי אבי נפטר, אבל מעולם לא הרגשתי שחסר לי, כי היום לאישה יש כוח, היא יכולה להיות אמא ואבא והכל ביחד. אני רואה בכיתות שאני מחנכת בבית הספר שמשפחה זה כבר לא כמו פעם, אמא ואבא, זה הרבה מעבר. גם אם הדרך שונה, העיקר המטרה".

הסיפור המלא מחר ב: "הד הקריות".

הריון משותף (צילום: קרן ליברמן)
הריון משותף (צילום: קרן ליברמן)

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות