fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרית ים: מדיניות החנייה החדשה תעלה לכם כסף

תושבי העיר יוכלו לחנות בחינם בשכונות מגוריהם ובחוף הים. במרכז העיר הם יוכלו לחנות במשך שעה בחינם. יוצבו מדחנים והמדרכות יסומנו בכחול-לבן. תתבצע אכיפה מוגברת
הפתרון לבעיות החניה בקריית ים? צילום: דוברות עיריית קריית ים
הפתרון לבעיות החנייה בקרית ים? צילום: דוברות עיריית קריית ים

עיריית קרית ים החלה בימים אלה ביישומו של חוק עזר עירוני, המאפשר לה לגבות תשלום בעד חנייה ברחבי העיר. לדברי ראש העירייה, דוד אבן צור, מטרתו המרכזית של החוק היא ליצור איזון בין המבקרים בעיר לתושבי המקום וכן להתמודד עם בעיות החנייה הקשות בעיר ולהבטיח לתושבים מקומות חנייה מוסדרים.

כחלק מהיערכות ליישום החוק, תחל העירייה לצבוע את אזורי החנייה בכחול-לבן ולהציב מדחנים בנקודות שונות בעיר. במקביל תציע העירייה לתושביה לקבל תווי חנייה מיוחדים, שיאפשרו להם חנייה בחינם בחניון חוף הים, בשכונת מגוריהם וברחבי העיר למשך שעה בלבד בכל פעם. כמו כן תתאפשר חנייה באמצעות האפליקציות השונות. במקביל, תתבצע אכיפה נגד כלי רכב שלא יחנו כחוק.

מהעירייה נמסר, כי בשנים האחרונות סובלים תושבי העיר ממחסור חמור במקומות חנייה, במיוחד במרכז העיר ובחופי הרחצה, וזאת בעיקר בשל כלי רכב רבים המגיעים מחוץ לעיר. "לא ייתכן שהעירייה תספק שירותים לאוכלוסייה של חצי מיליון תושבים מכל הסביבה בעוד שנטל התחזוקה ייפול רק על העירייה", אמרו השבוע בעירייה והדגישו, כי ההכנסות מתשלומי החנייה ישפרו את שירותי החוף למתרחצים ואת כל השירותים לתושבי העיר. אבן צור הביע את ביטחונו כי חוקי העזר החדשים כמעט שלא ישפיעו על תושבי העיר, אלא רק על מבקרים מבחוץ, ובכך יתקיים, לדבריו, את האיזון הדרוש.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות