fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרית ים: דוד אבן צור נגד בנק דיסקונט

לאחר שהבנק סגר את סניפיו בקרית ים, הופנו הלקוחות, תושבי העיר, לקבל שירותים בקרית מוצקין. עתה הם נדרשים להגיע לקרית ביאליק
חשבון בנק המיועד לתרומות. ראש עיריית קרית ים דוד אבן צור | צילום: דורון גולן
חשבון בנק המיועד לתרומות. ראש עיריית קרית ים דוד אבן צור | צילום: דורון גולן

לפני מספר חודשים סגר בנק דיסקונט את כל סניפיו בקרית ים והעביר את הלקוחות, תושבי העיר, לקבלת שירותים בנקאיים בקרית מוצקין. השבוע נודע ללקוחות הבנק, כי מעתה יוכלו לקבל את שירותי הבנק רק בקרית ביאליק המרוחקת.

ראש העירייה דוד אבן צור פנה במכתב חריף להנהלת בנק דיסקונט. במכתבו כותב אבן, צור כי מדובר באוכלוסייה מוחלשת במיוחד, מרביתה של ניצולי שואה, גמלאים ובעלי צרכים מיוחדים, שלא יוכלו לעמוד ברוע הגזירה. "אני רואה בהחלטתכם צעד שערורייתי, שהרי ברור לכל, כי הנהלת הבנק לא הייתה מעזה לפעול בדרך זו כלפי שום קהילה אחרת ברעננה, הרצליה או בכל מקום אחר בארץ", כתב אבן צור.

אבן צור דורש מהנהלת הבנק להחזיר את שירותי הבנק למתכונת הקודמת. לדבריו, אם לא תחזור בה הנהלת הבנק מהחלטתה, הוא יקרא לכל תושבי העיר לסגור את חשבונותיהם בדיסקונט ולעבור לבנקים אחרים. ראש העירייה מבטיח לפתוח במאבק ציבורי כלל-ארצי. אבן צור: "מי שנוהג בבריונות שכזו כלפי קהילה של ניצולי שואה, ש-2000 מהם מתגוררים בקרית ים, אינו ראוי שיהיו לו לקוחות במדינת ישראל", אמר אבן צור.

מבנק דיסקונט נמסר בתגובה: "הבנק בוחן את השירות במערך הסינוף באופן שוטף ומקבל החלטות על בסיס מכלול רב של שיקולים. אנו בוחרים שלא להתייחס להאשמות ולביטויים הקיצוניים שהופנו כלפינו וזאת במיוחד בטרם נמסרו לראש העירייה מכלול העובדות והפתרונות. נבהיר, כי מתוך מחויבות עליונה ללקוחותינו, שירותי הקופה בסניף קרית מוצקין יצומצמו בכפוף לתהליך סדור ומובנה הכולל ליווי צמוד של בנקאי שירות, שייסעו ללקוחות בתהליך המעבר. הנהלת הסניף וצוות העובדים המסור יפעלו לוודא שכל הלקוחות יקבלו שירות מותאם בדגש על סיוע ומתן פתרונות אלטרנטיביים".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות