fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נחנך פארק על שמו של אריאל שרון

אלי דוקורסקי וגלעד שרון. צילום: דוברות העירייה
אלי דוקורסקי וגלעד שרון. צילום: דוברות העירייה

הקמת פארק אריאל שרון, בלבה של שכונת צור שלום בקרית ביאליק, הגיע לסיומו השבוע ולדברי העירייה הוא יוצר ריאה ירוקה ומלאת חיים, אשר חובקת את בתי המגורים של שכונת צור שלום, יצרה שדרה חדשה של טבע עירוני ושדרגה את איכות החיים של תושבי השכונה.

אלי דוקורסקי וגלעד שרון. צילום: דוברות העירייה
אלי דוקורסקי וגלעד שרון. צילום: דוברות העירייה

הפארק משתרע בין רחוב גיורא במערב לרחוב שי עגנון במזרח וכולל טיילת לכל אורכו, אזור משחקים עם מתקני שעשועים חדישים, אזור המיועד לפיקניקים, בריכת נוי אקולוגית ותאורה יעילה וחסכונית ושלל פינות נוי ומרגוע. באזור ממוקמים מוסדות ציבור, גני ילדים, מועדון ברנר לניצולי השואה ובית כנסת, אזור המאוכלס בקהילה רב גונית ובכל קשת הגילאים.

כמו כן, נהנים דיירי השכונת צור שלום מתשתיות חדשות וביניהן מערך חדש של מתקני תאורה, הסדרת מקומות החנייה הקיימים והוספת חדשים,  הוספת והחלפת מערכות מים, ניקוז, תקשורת, עבודות סלילה ומבנה הכביש, עבודות ריצוף ואבן משתלבת, הקמת מסתורי אשפה, העתקת והוספת עצים ועוד. במסגרת הפרויקט יוצבו מצלמות להגברת בטיחות התושבים. העיריה השקיעה בהקמת הפארק כ- 15 מיליון שקלים.

השבוע ערכה העירייה את טקס חנוכת הפארק בהשתתפות מאות תושבי השכונה ומשפחת שרון שהוזמנה לאירוע. במקביל לתנופת הבנייה בשכונות החדשות של העיר, מבוצעת השקעה גם בשכונות הוותיקות", אמר ראש העירייה, אלי דוקורסקי, "הענקת שמו של ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון לפארק החדש, מסמלת את דור המייסדים שידעו לעשות שימוש נבון בכל פינותיה של ארץ ישראל. אני רואה בילדים שמשחקים בפארק, סמל לאריק המנהיג והאדם שדאג בחזונותו לדורות הבאים". גלעד שרון, בנו של אריק שרון ז"ל, אמר בטקס: "אני שמח כי החלטתם להעניק דווקא לפארק רחב ידיים את שמו של אבי. אבא כל החיים היה איש אדמה, שאהב מרחבים, טבע ובעלי חיים". פארק זה חובר לפארקים נוספים שנבנו בעיר בשנים האחרונות: פארק אסתר, פארק הבנים, טיילת הגדורה וטיילת בן גוריון.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות