fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אזרחית דיווחה: כלב הושאר ברכב סגור בחניית הקריון

ביום שישי לאחר חצות עוברת אורח גילתה בחניית הקריון כלב נעול בתוך הרכב. 20 דקות היא עמדה בסמוך עד שבעליו הגיעו למקום
כלב הושאר ברכב של בעליו (צילום עצמי)
כלב הושאר ברכב של בעליו (צילום עצמי)

מזעזע. בעלי כלב השאירו את כלבם בתוך רכב נעול בעודם מבלים בקריון. עוברת אורח זיהתה ביום שישי קצת לאחר חצות כלב קטן שהושאר בתוך רכב בחניית הקריון. המקרה פורסם בעמוד הפייסבוק של עיתון הד הקריות ונכתב כי בשעת לילה מאוחרת גילתה אלת הכלב שנמצא בתוך תא המטען וראשו בצבץ מעל. לדבריה הכלב היה קשור למשענת של הרכב וחלון הרכב היה מעט פתוח. 

האשה מתארת כי עמדו במשך 20 דקות ליד הרכב הנעול ובעליו לא הגיעו. על הרכב שככל הנראה שייך לחברה מוכרת בארץ היה כתוב מספר לדיווח על איכות הנהיגה בכביש. האשה דיווחה למוקד ואלה הסבירו לה כי התלונה הועברה לחברה. במקביל האשה אף התקשרה למשטרה ודיווחה על המקרה כולל מספר הרכב.  באותה השעה חזר בעל הכלב לרכב וראה את ההתקהלות.

האשה מספרת: "צעקתי 'איך הוא משאיר ככה את הכלב ושזו התעללות' ובתגובה הוא אמר שזה הבית השני של הכלב שלו ושלא אתערב…. כמובן שהם הניעו ונסעו לדרכם. לאנשים האלה לא מגיע להחזיק כלב. הכלב לא הושאר למשך מספר דקות, אלא לזמן רב ביום שישי בשעות הלילה. אני חס וחלילה לא משווה את המקרה לבן אנוש שנשכח אך אם זה היה בן אנוש המשטרה היתה טסה לרכב ואנחנו ההינו שוברים את החלונות. לצערי הרב אין רגש אל בעלי חיים. אני לא יודעת כמה שעות המסכן ישב שם בלי מים בלי אוכל, אפילו בלי אופציה לעשות את צרכיו! זה מיקרה אכזרי ואין לו תירוץ".

כלב הושאר ברכב של בעליו (צילום עצמי)
ללא יכולת לזוז. הכלב בתוך הרכב הנעול (צילום עצמי)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות