fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרית ביאליק והיתושים של ביוב תאגיד שפרעם

ראש העירייה אלי דוקורסקי פנה למשרד להגנת הסביבה בדרישה לעצור את הזרמת השפכים הבלתי חוקית. המשרד: "רואים זאת בחומרה. נשלחו פקחים לשטח"
הדברת יתושים בחומרים ידידותיים לסביבה | צילום: פנתרמדיה
הדברת יתושים בחומרים ידידותיים לסביבה | צילום: פנתרמדיה

ראש עיריית קרית ביאליק, אלי דוקורסקי, פנה למשרד להגנת הסביבה לעצור באופן מיידי את הזרמת השפכים הבלתי חוקית של תאגיד סובב שפרעם לתעלות הפתוחות. לדבריו, המפגע החמור גורם לדגירת יתושים ולפגיעה באיכות החיים של תושבי העיר. דוקורסקי דורש את התערבותו המיידית של המשרד לסילוק המפגע – הפסקת הזרמת הביוב וייבוש התעלות והדברתן.

במכתב למנהל מחוז הצפון במשרד להגנת הסביבה טוען דוקורסקי, כי בשבועיים האחרונים מוזרמים מי ביוב, שמקורם בפעילות תאגיד סובב שפרעם אל תעלת ההגנה, הנמצאת בתחום המועצה האזורית זבולון, מרחק קצר מקרית ביאליק. הזרמת הביוב לתעלה הפתוחה גורמת להיווצרות מוקדי דגירה ליתושים, ואלה מורגשים היטב בתחום השיפוט של העיר. דוקורסקי: "התנהלות התאגיד חסרת אחריות, פוגעת בבריאות הציבור וגורמת למטרד סביבתי קשה".

מהמשרד להגנת הסביבה נמסר בתגובה: "המשרד קיבל את פנייתו של ראש עיריית קרית ביאליק ושלח פקחים שיבדקו את התלונה בשטח. המשרד רואה בחומרה את הדברים ויפעל בכלים העומדים לרשותו כדי לסלק את המפגע, לרבות הליכי אכיפה, בהתאם לממצאים".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות