fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרית אתא מובילה בקריות בשיעור הזכאות לבגרות

על פי הנתונים שפורסמו באתר של משרד החינוך,קרית אתא מובילה בקריות עם 86.7 אחוזי זכאות לבגרות. גם בתעודת בגרות הכוללת 5 יח"ל מתמטיקה מובילה אתא עם 19.1 אחוז
קריית אתא מובילים בחינוך. צילום: דוברות קריית אתא

ע"פ נתוני משרד החינוך שפורסמו השבוע, קרית אתא מובילה בשיעור הזכאות לבגרות לשנת תשע"ח מבין ערי הקריות. הממוצע היישובי של שיעור הזכאים לבגרות מהלומדים ברשות (ללא החינוך המיוחד)  עומד על 86.7% הגבוה משמעותית מהממוצע הארצי (69.9%) ומשאר הקריות. קרית ביאליק עם 83.6%, קרית מוצקין עם 77.1%,  קרית ים עם 72.4%.

בזכאות לתעודת בגרות מצטיינת מובילה קרית ביאליק עם 8.7%, אחריה קרית מוצקין עם 7.3%, קרית אתא עם 6.6% ואחרונה קריית ים עם 5.1%, נתונים נמוכים יחסית לממוצע הארצי העומד על 8.2%. גם בזכאות לתעודת בגרות הכוללת 5 יחידות אנגלית מובילה קרית ביאליק עם 48.4%, אחריה קרית מוצקין עם 41.8%, קרית אתא עם 33.6% וקרית ים עם 27.9%, לעומת הממוצע הארצי העומד על 37.7%. בזכאות לתעודת בגרות הכוללת 5 יחידות במתמטיקה, קרית אתא בראש עם 19.1%, אחריה קרית מוצקין עם 17.3%, לאחר מכן קרית ביאליק עם 15.8% ולסיום קרית ים עם 14.5%, לעומת ההמוצע הארצי העומד על 15.5%.

הנתונים פורסמו באתר של משרד החינוך "שקיפות לחינוך" הכולל את נתוני "התמונה החינוכית" של כל הרשויות המקומיות ושל כל בתי הספר העל יסודיים. נתוני בתי הספר מופיעים על פי עשירון טיפוח וכן בהשוואה לתמונה הארצית ולבתי הספר הדומים להם.

יעקב פרץ, ראש עיריית קרית אתא :" אנו רואים בחינוך כגורם העיקרי המחולל שינוי באיכות החיים בעיר ולשם כך אנו משקיעים את מירב המשאבים בהטמעת תכניות לימוד ייחודיות, לצד תכניות העשרה ופיתוח פיזי של מוסדות החינוך. בקרית אתא קיימת קהילה חינוכית הרואה במשותף את צרכי התלמידים, ההורים והמורים ואשר הפכה את מערכת החינוך בעיר למקור גאווה. מדד התמונה החינוכית מהווה עבורנו כלי עבודה להמשך קידומה של מערכת החינוך העירונית ולהעצמתם של ילדי העיר "

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות