fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרית אתא לא יכלה לכפר סבא

כדורעף ליגת העל - גברים: סגנית האלופה הפגינה עליונות על הלפני-אחרונה בטבלה בשלוש מערכות. במחזור הבא תארח קרית אתא את ק.ק תל אביב. ניצחון יבטיח את הישארותה בליגה
שחקני קרית אתא | צילום הפועל כפר סבא
שחקני קרית אתא | צילום: הפועל כפר סבא

הפועל קרית אתא התארחה באולם בר-לב מול סגנית האלופה הפועל כבר סבא והפסידה 3:0 (25:17, 25:19, 25:19).

סגנית האלופה הפגינה עליונות על הלפני-אחרונה בטבלה בשלוש מערכות, במפגש שעשוי לחזור על עצמו ברבע גמר הפלייאוף. הירוקים פתחו פער של שש נקודות במקום השני על פני המעפיל, שבוע (ויומיים) לפני המבחן הגדול מול המוליכה הפועל מטה אשר/עכו. מייקל צ'מוס הוביל את התקפת כפר סבא עם 16 נקודות (3 אייסים), אבנדרו סוזה הוסיף 11 (3 קיל בלוקס ואייס).

לקרית אתא: 15 נקודות לאיליה גולדרין, ששיחק בעונה שעברה בכפ"ס.

קפטן קרית אתא ישראל רחום: "כפר סבא שיחקו ברמה גבוהה במערכה הראשונה, וניתן היה לראות את החיבור ביניהם. שתי המערכות הבאות היו צמודות לקראת הסוף, אבל לא הצלחנו לתת את שלנו ברגעים החשובים, וכפר סבא ידעה לסיים לטובתה. זו קבוצה עם שחקנים מנוסים. אנחנו ממשיכים הלאה, ובשבוע הבא אנחנו נגד ק.ק תל אביב".

ביום שלישי, 19:30, תארח הפועל קרית אתא את ק.ק תל אביב האחרונה בליגה. ניצחון במשחק יבטיח את הישארותה של קרית אתא, העולה החדשה, בליגת העל.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות