fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרית אתא: ישיבת ועדת הכספים התכנסה בספרייה

כדי לאפשר לראש העירייה להשתתף, אולם הוא לא הגיע בסופו של דבר. על הפרק: דיון בתקציב 2020
עיריית קרית אתא. צילום: דורון גולן

ביום רביעי השבוע התכנסה ועדת הכספים של עיריית קרית אתא לדיון בתקציב העירייה לשנת 2020. ישיבות הוועדה מתקיימות בימים כתיקונם בבניין העירייה, אולם הפעם, באופן חריג, היא התקיימה בבניין הספרייה העירונית, כדי לאפשר את השתתפותו בישיבה של ראש העירייה יעקב פרץ, המנוע בשלב זה מלהגיע לבניין העירייה בצו בית המשפט. בסופו של דבר פרץ לא הגיע לדיון.

בראש ועדת הכספים עומד סגן ראש העירייה, עו"ד מימון טולדנו, ופרץ הוא אחד מחבריה. עוד בטרם הדיון נפגש פרץ, באישור, עם מנכ"ל העירייה כדי לדון בתקציב העירייה לשנה הבאה.

הצעת התקציב שהוצגה בישיבת הוועדה תובא לאישור חברי מועצת העיר בישיבת המועצה שאמורה להתקיים החודש.

הסיבה לקיום הישיבה בבניין הספרייה, כפי שנמסרה למשתתפים, היא הרצון להנגישה לחברים.

יו"ר האופוזיציה העירונית הילה רובין-שלם טוענת: "במשך שנים ישיבות המועצה וישיבות הוועדות התקיימו בבניין העירייה. הפעם נאמר לנו, כי העבירו את הישיבה על מנת לאפשר לראש העירייה להגיע. כשרצינו להנגיש את ישיבות מועצת העיר וביקשנו לקיים אותן במקום שגם נכים ותושבים נוספים יוכלו להגיע, נתקלנו בסירוב. עכשיו, בשביל פרץ, זה בסדר ואפשרי".

מעיריית קרית אתא נמסר בתגובה: "יו"ר הוועדה כינס את הישיבה בספרייה העירונית, כדי שכל החברים בה יוכלו להשתתף. ראש העירייה, שעסק בהכנת התקציב, לא הספיק להגיע לישיבה בשל מחויבויות נוספות. ישיבות הוועדה, שלא כמו ישיבות מועצת העיר, סגורות לקהל הרחב ומתקיימות בנוכחות מספר מצומצם של חברי הוועדה בלבד, ולכן ניתן לקיימן בעת הצורך בספרייה. בניין העירייה החדש נבנה בין היתר במטרה לאפשר נגישות מרבית לישיבות המועצה שכן הבניין הקיים אינו מאפשר, לצערנו, את הנגשתו".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות