fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרית אתא: החל שלב נוסף בהסדרת אזור התעשייה

מתבצע שיפוץ של הכביש לרוחב של כ-40 מ' והפיכתו לכביש דו נתיבי ודו מסלולי כולל הפרדה רחבה ובטיחותית לאורך כל הרחוב, הסדרת מדרכות ומעברי החצייה
עבודות תשתית ברחוב התעשייה בקרית אתא | צילום דוברות העירייה
עבודות תשתית ברחוב התעשייה בקרית אתא | צילום דוברות העירייה

עיריית קרית אתא, בשיתוף עם משרד התחבורה וחברת יפה נוף, מבצעת בימים אלה שלב נוסף בעבודות התשתית הנרחבות ברחוב התעשייה כולל חיבור לכביש עוקף קריות וצומת ל"ט. בין השאר, מתבצע שיפוץ נרחב של הכביש לרוחב של כ-40 מ' והפיכתו לכביש דו נתיבי ודו מסלולי כולל הפרדה רחבה ובטיחותית לאורך כל הרחוב. בנוסף, מתבצעת הסדרה של המדרכות ומעברי החצייה והתקנת מערכת תאורה חדשה. לאורך השטחים הציבוריים יתבצע פיתוח נופי ויותקנו שלוש תחנות טרנספורמציה זעירות. עלות העבודות: כ-50 מיליון שקלים.

בתוואי הכבישים והמדרכות מבוצעים שינויים גאומטריים ונשלמת בנייתן של כיכרות תנועה בצומת התעשייה-שלמה בן יוסף, המעפילים- התעשייה וצומת 772 א'-המעפילים, זאת במטרה לווסת את תנועת כלי הרכב ברחוב, לאפשר גישה נוחה, להסדיר את התנועה בצמתים ולהגביר את הבטיחות. העבודות ברחוב מתבצעות בהמשך לעבודות הפיתוח שנעשו בדרך חיפה, כביש 772, כביש 772א' ורחוב הירדן שסוגרים למעשה את כל מערך הכבישים המובילים לצומת 772-התעשייה-זבולון (צומת דשנים).

ראש עיריית קרית אתא, עקב פרץ:" אזור התעשייה הפך בשנים האחרונות לאטרקטיבי הודות לכניסת יזמים ומשקיעים חדשים לאזור, כך שהשקעה באזור זה היא חיונית להמשך פיתוחה של העיר. מערך התשתיות בעיר שינה את פניו מתוך ההנחה כי פיתוח צירי תחבורה ראשיים יביאו לפיתוח העיר והאזור כולו ויהפכו את קרית אתא לזמינה ונגישה, תוך ניצול הפוטנציאל המרבי שלה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות