fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרית אתא: הורחבה פעילות הקייטנות

בהיצע: קייטנות מסובסדות של משרד החינוך ושל משרד המדע וכן קייטנה דיגיטלית שתימשך שבוע של "ססמה לכל תלמיד" ללא עלות
ראש העירייה בקייטנה בקרית אתא | צילום: דוברות העירייה
ראש העירייה בקייטנה בקרית אתא | צילום: דוברות העירייה

בהנחיית ראש העירייה יעקב פרץ ולאור בקשות הורים, הורחבה פעילות הקייטנות של ילדי הגנים ובתי הספר בקרית אתא, וניתן להירשם לקייטנות עד השעה 13:00 או עד השעה 17:00 על פי בחירה וכן להירשם למחזור נוסף עד 8 באוגוסט.

גם השנה יופעלו בקרית אתא קייטנות מסובסדות של משרד החינוך, ביניהן: בית הספר של החופש הגדול לתלמידי כיתות א'-ג' בעלות של 300 שקלים, קייטנה חברתית לתלמידי כיתות ד'-ו' בעלות של 755 שקלים, קייטנת מדע וטכנולוגיה של משרד המדע בעלות מסובסדת של 80 שקלים בלבד, ולראשונה תופעל למשך שבוע קייטנה דיגיטלית ייחודית של "ססמה לכל תלמיד" ללא עלות.

בנוסף, רשת המתנ"סים מציעה קייטנות מקצועיות הכוללות 23 ימי פעילות בין השעות 17:00-07:30. הן כוללות ארוחות, סדנאות, ימי כיף ופעילויות העשרה בעלות של 1250 שקלים, ברישום מוקדם. בין הקייטנות: כדורגל, כדורסל, קמ"י (קרב מגן ישראלי), מחשבים והייטק וקייטנת עולים. פתיחת המסגרות מותנית במספר מינימום של משתתפים. רשת המתנ"סים תפתח קייטנה בכל מקום שבו יהיה ביקוש. מחירי הקייטנות אטרקטיביים בהשוואה ליישובים אחרים והם כוללים הנחות שנקבעו על ידי ועדת ההנחות למשפחות מרובות ילדים ומשפחות חד הוריות.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות