fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תושב קרית ביאליק נעצר בחשד שהצית ניידת משטרה

במשטרה מגדירים את האירוע כחציית קו אדום * ל"ג בעומר בקריות עבר בשלום. הפרישה המתוגברת של כיבוי אש תימשך עד מחר, שישי
הניידת בלהבות | צילום: דוברות המשטרה חוף
הניידת בלהבות | צילום: דוברות המשטרה חוף

המשטרה עצרה תושב הקריות בחשד שהצית אמש, רביעי, ניידת משטרה בשכונת צור שלום בקרית ביאליק.

במהלך פעילות משטרתית אמש באזור הקריות, נכנסו שוטרים לטפל באירוע באחד הבתים בקרית ביאליק, כאשר בצאתם הבחינו כי ניידת המשטרה עולה באש בחלקה הקדמי תחת מכסה המנוע. בתום בחינה מקצועית של הרכב הוברר כי מדובר ככל הנראה בהצתה, ולפיכך נפתחה חקירה, במסגרתה נבחנו ממצאים בזירה, אשר חשפו את זהות החשוד בביצוע העבירה. צוות כיבוי, בראשות להב גילי סיסו, שעסק בפעילות שוטפת בגזרה, נקרא לכיבוי הניידת שעלתה באש.

לפני זמן קצר עצרה המשטרה את החשוד לחקירה, תושב קרית ביאליק, בן 20, וככל שיידרש חקירתית יובא מחר לדיון בבית משפט השלום קריות, בבקשה להאריך את מעצרו.

במשטרה מגדירים את האירוע כחציית קו אדום ורואים בחומרה כל ניסיון של פגיעה בשוטרים ובמערכת אכיפת החוק, בפרט כאשר מדובר בחשד להצתה המסכנת את ביטחון הציבור כולו. חמורה עוד יותר היא הפגיעה בכלי מבצעי הנועד לסייע לשוטרים בשמירה על שלום הציבור וביטחונו. מהמשטרה נמסר: "נפעל ביתר שאת למיצוי מלוא חומרת הדין עימו".

בתוך כך נמסר מכיבוי אש, כי אתמול, רביעי, במשך כל שעות הערב, ובמהלך הלילה פעלו צוותים רבים של לוחמי האש בכל תחומי המחוז להבטיח את שלום החוגגים במדורות ל"ג בעומר. עבודת הכנה מקדימה בשיתוף הרשויות המקומיות, בה הוגדרו האזורים המיועדים להדלקת המדורות וכן צו נציב הכבאות,שקבע התניות מיוחדות לאור תחזית מזג האוויר – הביאו לירידה משמעותית במספר המדורות ובהיקפן.
בסך הכל לא נרשמו אירועים חריגים כתוצאה מהדלקת המדורות, ולוחמי האש פעלו בשעות הלילה וכך גם כעת לכיבוי סופי של מדורות. בהנחיית מפקד המחוז טפסר אריה רגב, עד מחר, שישי, תימשך הפרישה המתוגברת של הכוחות, הן לצורך המשך כיבוי מדורות נטושות והן לאור תחזית מזג האוויר השרבי. "תנאי מזג אוויר שכאלה בשילוב צמחייה רבה הם נתון שמחובתנו לקחת בחשבון ולהיערך בצורה מיטבית לקראתו", ציין.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות