fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ראיון עם הזוכה בתחרות התחפושות של "הד הקריות"

"הד הקריות" החליט לפנק את קוראיו והכריז בתחילת השבוע על תחרות תחפושות לשנת 2021 עם פרס שווה במיוחד. התחרות הייתה צמודה אך בסופה ליאור למפל, בת ה-9, הייתה הזוכה הבולטת במיוחד.
תמי מ"רגעים מתוקים" יחד עם הזוכה ליאור למפל ואחותה | צילום: שירלי למפל
תמי מ"רגעים מתוקים" יחד עם הזוכה ליאור למפל ואחותה | צילום: שירלי למפל

בפייסבוק של "הד הקריות" עלה בשבוע האחרון פוסט המציג: 'תחרות התחפושות לשנת 2021 בקריות'. בה מזמינים את כל ההורים לשתף בתחפושת המושקעת והמיוחדת של ילדיהם לחג הפורים.

הרעיון היה, מי שהתחפושת שלו תזכה להכי הרבה לייקים בתחרות, זוכה במארז מתוק ומפנק במיוחד לפורים מ"רגעים מתוקים", עסק למארזים ממותגים ועוגות מעוצבות בנגיעה אישית.

המארז שהזוכה יזכה בו בתחרות התחפושות | באדיבות "רגעים מתוקים"

שירלי למפל, אימה של ליאור למפל (9) מקרית מוצקין, מספרת לנו שרגע לפני חג הפורים, ליאור נאלצה להיכנס לבידוד בעקבות חולת קורונה שהתגלתה בכיתתה בבית הספר "מצפה" בקרית מוצקין.

שירלי סיפרה לליאור על התחרות והן החליטו בעקבות כך שתתחפש בכל זאת על מנת לנסות ולזכות בפרס הטעים שכולם יוכלו לראות את התחפושת המושקעת שלה.

"כשאמרו לי שאני צריכה להיכנס לבידוד הייתי ממש עצובה" אומרת ליאור, "לא רציתי והיה לי מאוד קשה, שלא אוכל להיות עם המשפחה שלי והחברות".

ליאור למפל התחפשה לאיווי מהסרט היורשים | צילום: שירלי למפל
ליאור למפל התחפשה לאיווי מהסרט היורשים | צילום: שירלי למפל

התחפושת של ליאור במשך ימי התחרות צברה מעל ל-100 לייקים ועשרות תגובות תומכות ואוהבות מהקהל הרחב, ברגע ההכרזה על הזוכה, ליאור היא שהייתה הבולטת מבין כולם וזכתה.

ליאור משתפת: "ממש התרגשתי ושמחתי, זה עשה לי יותר טוב על הלב". ליאור יחד עם אימה ואחותה הלכו לתמי מ"רגעים מתוקים" לקבל את המארז שבו זכו וההתרגשות הייתה גדולה.

תמי ברודר לביא בעלת "רגעים מתוקים" שמחה לקחת חלק בתחרות ולהעניק לזוכה את הפרס, ברודר לביא: "אנחנו עסק קטן עם אהבה לנתינה. שמחתי לקחת חלק בתחרות התחפושת ובמיוחד להעניק את המארז לליאור המתוקה שבשל הבידוד לא הצליחה לחגוג את החג עם חבריה לכיתה ולהתחפש. הנתינה היא ערך עליון עבורי וכשיש סיבה מרגשת אני תמיד אהיה שם להמתיק ולשמח. תודה להד הקריות ואני שמחה שיכולתי לשמח את ליאור ומשפחתה המקסימה"

 

לחדשות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות