fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרמבוס עד הבית: חונכי "כנפיים של קרמבו" יצאו לשמח את החניכים בסגר

חניכי סניף קרית חיים מ"כנפיים של קרמבו", תנועת נוער לצעירים עם ובלי צרכים מיוחדים, זכו ליהנות מפעילות חווייתית ונגישה עם חבריהם לתנועה שהפתיעו אותם בביתם.
חונכי סניף קרית חיים הגיעו לשמח חניך בסגר | צילום: באדיבות כנפיים של קרמבו
חונכי סניף קרית חיים הגיעו לשמח חניך בסגר | צילום: באדיבות כנפיים של קרמבו

בתקופת הקורונה, בהוראת משרד הבריאות, הפעילות של מפגשים פרונטליים בסניפי תנועת הנוער "כנפיים של קרמבו" לצעירים עם ובלי צרכים מיוחדים, נעצרה.

כמובן שלכולם היה קשה אבל לחניכי התנועה עם הצרכים המיוחדים, היה קשה עוד יותר. הבדידות התמשכה והם התגעגעו לחבריהם מהתנועה.

השבוע, התארגנו חונכי סניף קרית חיים של "כנפיים של קרמבו", ועלו על "הקרמבוס" – רכב הסעות שמותג עם שלטי התנועה ונסעו לבתיהם של חבריהם לתנועה, ילדים ובני נוער עם מגוון לקויות פיזיות, חושיות, וקוגניטיביות, אליהם התגעגעו תקופה ארוכה.

עם הרבה התלהבות, עברו החונכים מבית לבית והפתיעו את החניכים שלהם בביקורים מרגשים, שחידדו את משמעות התנועה בחייהם החברתיים של אותם חניכים ומשפחותיהם, והחוסר שנוצר מאז שפרצה הקורונה, למרות מפגשי הזום הקבועים.

 

חונכי "כנפיים של קרמבו" בהכנות לקראת הקרמבוס | צילום: באדיבות כנפיים של קרמבו
חונכי "כנפיים של קרמבו" בהכנות לקראת הקרמבוס | צילום: באדיבות כנפיים של קרמבו

הפעילות החלה בקישוט המיניבוס והפיכתו ל"קרמבוס" צבעוני ושמח והמשיכה בסיור כתובות עד לבתי החניכים, חברים אליהם הם התגעגעו מאוד.

צוות החונכים, החניכים ומשפחותיהם שמחו, רקדו ושרו את שירי הגיבוש המיוחדים של התנועה, להם קוראים כולם "מורלים".

אליה ברוצקי, רכזת התקשורת והדיגיטל בסניף מספרת בהתרגשות: "ההירתמות של החונכים להיפגשות עם החניכים הייתה מדהימה. שמחנו מאוד לפגוש את החונכים יחד עם החניכים ומשפחותיהם, המפגש הזה החזיר לנו את הרוח הקרמבואית שלנו. אני מאוד מקווה שנחזור לפעולות פרונטליות ונזכה להמשיך את מסורת הרוח הקרמבואית גם במציאות!"

מיכל אורן, רכזת הסניף מספרת בהתרגשות גדולה: "המפגש עם החניכים המקסימים שלנו שהתגעגענו אליהם כל כך שימח אותנו מאוד וגרם לנו להיזכר כמה הסניף שלנו ב"כנפיים של קרמבו" משמעותי כל כך לצוות, לחונכים, לחניכים ולמשפחות ועד כמה כולנו מתגעגעים לפעולות פרונטליות שנוכל סוף סוף לפגוש אחד את השנייה, לשיר יחד את המורלים בכיף ולהתקרב שוב אחד לשנייה"

 

יוצאים לשמח את החניכים בסגר | צילום: באדיבות כנפיים של קרמבו
יוצאים לשמח את החניכים בסגר | צילום: באדיבות כנפיים של קרמבו

איל גולדמן, מנהל מחוז צפון מספר: "הנוער בסניף קרית חיים של 'כנפיים של קרמבו', בהובלת הצוות המוביל של הסניף, הוא נוער מדהים ומעורר גאווה. המחויבות, היצירתיות וההשקעה של הצוות, יחד עם האהבה האינסופית של כלל פעילי הסניף, כולל החניכים עם הצרכים המיוחדים, הפכו את המפגש למרגש במיוחד עבור הפעילים והמשפחות של החניכים. אני רוצה גם להגיד תודה לרשות הנוער בעיריית חיפה על התמיכה בהוצאת ה'קרמבוס' לפועל".

 

 

 

 

 

יש לכם סיפור כתבו לי: rina14kis@gmail.com 

לחדשות נוספות הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות