fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סטטיק חושף: בקרוב אוציא אלבום חדש

הזמר והיוצר סטטיק תקלט במסיבת קיץ לוהטת וגילה כי בקרוב מאוד הוא מתעתד להוציא אלבום חדש. מי שעוד הייתה שם הייתה כוכבת הרשת קים אור אזולאי, שמגלה איך היא מתפקדת עם לו"ז צפוף שכולל השתתפות בריאליטי, צילומים לסרט קולנוע, 2 סדרות טלוויזיה והתנדבות בעמותות חברתיות
קים אור אזולאי עם סטטיק

הזמר והיוצר סטטיק, חגג מסיבת קיץ באירוע מושקע במיוחד, יחד עם בכירי המותג CeraVe (סרווה), ביניהם: גיא דנמן, מנהל חטיבת הדרמו-קוסמטיקה בחברת לוריאל ישראל.

לאירוע, שנערך בבית השמחות בתל אביב, הגיעו גם כוכבות הרשת: השחקנית קים אור אזולאי ויוצרת התוכן ליאל אלי. קים, שנמצאת בשיתוף פעולה ארוך טווח עם סרווה בישראל, סיפרה שהיא מכורה למוצרי המותג, שהתפוצץ בטיקטוק והפך לכוכב הטיפוח הפופולארי ביותר בקרב צעירים.

רגע לפני שסטטיק עלה לבמה להקפיץ את כולם מעמדת הדי.ג'יי. הוא סיפר שהוא עובד ממש בימים אלה על אלבום חדש ומפתיע.

קים אור אזולאי, שכובשת בימים אלו את לב הקהל בתוכנית הפריים טיים "רוקדים עם כוכבים", סיפרה שהיא ממש נרגשת שהגיעה לשמיניית הפיינליסטים המכובדת בשידורי הלייב. אזולאי מועמדת בימים אלה לפרס השחקנית הטובה ביותר בפרסי האקדמיה לקולנוע על תפקידה הראשי הנשי בסרט הקולנוע "לרוץ על החול". כמו כן, בעוד שבוע בדיוק היא חוזרת לצילומי העונה הרביעית של סדרת הנוער בכיכובה – מקיף מילאנו שמשודרת בחינוכית כאן 11.

עוד עדכנה, כי סיימה להצטלם לעונה החדשה של הסדרה "מנאייכ", שגם היא משודרת בערוץ כאן 11 ולמרות כל העומס היא ממשיכה להתנדב ואף הנחתה אירוע מוסיקה גדול של עמותת נירים. כשנשאלה לגבי חופשה זוגית, ענתה:" אני כרגע חיה את החלום במלואו, החופשה תמתין לאחרי החגים. וכן, בן הזוג מעודכן בתוכניות".

שחר חיון, שהייתה אמורה גם היא להגיע לאירוע מסיבת הקיץ, התנצלה וגילתה שהיא שוכבת בבית חולה. רק בריאות.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות