fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כמה צופים באמת צפו בסרט ברבי?

שגעון ברבינהיימר שובר שיאים: בבתי הקולנוע בישראל מדווחים על מכירה היסטרית של כרטיסים לשני סרטי הלהיט: ברבי ואופנהיימר
יפה בוורוד. מתוך הסרט ברבי

סוף השבוע האחרון היה אחד החזקים ביותר בתולדות ימי הקולנוע בישראל. כ-300 אלף איש פקדו את בתי הקולנוע בסוף השבוע – עלייה של 40% לעומת הסוף שבוע הקודם שהיה חזק גם הוא.

הסיבה להיסטריה הוא מה שהפך לתופעה תרבותית חסרת תקדים המכונה "ברבינהיימר". שני הסרטים המדוברים ביותר של התקופה, ברבי ואופנהיימר, שלא באמת קשורים אחד לשני למעט מקריות בתאריך יציאתם – נקשרו זה בזה על ידי קהלי המעריצים שהפכו את יציאתם הסמוכה לחגיגה ברשתות החברתיות ובקולנוע. צופים רבים דיווחו כי קנו כרטיסים לשני הסרטים, חלקם ראו את הסרטים בזה אחר זה באותו יום, בעוד צופים אחרים התחרו והתווכחו ביניהם איזה סרט עתיד להיות יותר טוב.

שני הסרטים, האחד קומדיה סאטירית על בובה והשני דרמה פוליטית על אבי פצצת האטום, זכו לשבחי הביקורות מיד לאחר יציאתם ויש שכבר מעריכים כי התחרות ביניהם תמשך כל הדרך על לטקס האוסקר. צופים מדווחים כי הקרנות רבות של שני הסרטים הסתיימו במחיאות כפיים ספונטניות של הקהל. מעריצי ומעריצות ברבי אף הגדילו לעשות והגיעו לבתי הקולנוע לבושים בוורוד לכבוד ההקרנות מה שהביא לכמה מראות יוצאי דופן במיוחד ברחובות הארץ.

טוליפ אנטרטיינמנט, שמפיצה בישראל את שני הסרטים (טוליפ היא נציגת האולפנים וורנר ויוניברסל בישראל) מדווחת כי בשני הסרטים צפו יחד קרוב למאתיים אלף איש. שני שליש מתוכם צפו בברבי מה שהופך את הפתיחה של הסרט לפתיחה השנייה בגודלה אי פעם לסרט שאינו סרט המשך או רימייק (אחרי סופר מריו שיצא מוקדם יותר השנה), והיתר באופנהיימר שמחזיק עכשיו בשיא הפתיחה הטובה ביותר איי פעם בישראל לסרט דרמה.

דורית ישי, מנכ"לית טוליפ אנטרטיימנט: "מרגש מאוד לראות את הקולנוע תוסס ורלוונטי מתמיד. שני הסרטים הללו איכותיים במיוחד והצלחתם מחזקת את האמון בקולנוע כמדיום אולטימטיבי, מוביל שיח וטרנדים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות