fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כאן 11 משיקים תוכן חדש לשנת 2023 וברכה מנועה קירל (וידאו)

כאן 11 מציגים עשרות שעות תוכן של דרמה, דוקו ותרבות שיעלה בשנה הקרובה. גולן יוכפז, מנכ"ל תאגיד השידור הישראלי, כאן: "אסור להתבלבל - האיום לא הוסר, העננה לא התפוגגה - נמשיך להילחם למען עצמאות השידור הציבורי בכל כוחנו".
זהו זה | צילום רפי דלויה
זהו זה | צילום רפי דלויה

אמש (8.2.23) נערך במרכז התרבות "מדיטק" בחולון אירוע השקת התוכן של כאן 11 לשנת 2023. באירוע הוצגו הסדרות, הסרטים והתוכניות החדשות שיעלו על מסך כאן 11 במהלך השנה הקרובה והשתתפו בו מאות יוצרים, מפיקים ושחקנים בהם: חברי זהו זה, יהודה לוי, קרן מור, שלום אסייג, ליר כץ, דר זוזובסקי, דניאל מורשת, עופר חיון, אלישע בנאי, לאורה ריבלין, רוני דלומי, דור הררי, תום אבני, רשף לוי, מאיה ורטהיימר, יחזקאל לזרוב, ששון גבאי, דנה מודן ורבים נוספים.

 

גיל עומר, יו"ר מועצת כאן, תאגיד השידור הישראלי: "תחת איומים השכם וערב, אנחנו כאן, ממשיכים בשליחות הציבורית שלשמה הוקמנו – יצירה ישראלית, מגוונת ואיכותית שזוכה לחשיפה, להישגים ולפרסים. אנחנו גאים בתכנים שלנו, שמביאים הכרה ויוקרה בינלאומית למדינה ופרנסה לאלפי משפחות בישראל. למרות ההפחדות והניסיונות לשלוט, אנחנו מציגים חדשות עצמאיות, בלתי תלויות והישגיות תוך ייצוג של כלל שכבות האוכלוסייה. וכשרק העובדות מדברות, והתמיכה בנו חוצת מגזרים, הרי שאם היה מי שתהה למה צריך או מה שווה התאגיד – התשובה היום ברורה מתמיד".

 

גולן יוכפז, מנכ"ל כאן, תאגיד השידור הישראלי: "השבועות האחרונים הוכיחו גם לגדולי הספקנים – אין גוף ציבורי בישראל (אולי מלבד צה"ל) שאהוב כמו תאגיד השידור הישראלי, עם אהדה והערכה חוצת מגזרים, עמדות וגילאים. הרוח הגבית חסרת התקדים הזו נותנת לנו כוח אדיר להמשיך להאבק למען קייומו וחופש הפעולה המוחלט של כאן. אסור להתבלבל – האיום לא הוסר, העננה לא התפוגגה – נמשיך להילחם למען עצמאות השידור הציבורי בכל כוחנו".

 

טל פרייפלד, סמנכ"לית הטלוויזיה כאן: "השידור הציבורי הוא הכוח המניע של היצירה הטלוויזיונית הישראלית. בשנה הקרובה נשדר בכאן 11 כ-80 הפקות מקור חדשות, חלקן כבר מוכנות, חלקן עדיין בשלבי עשיה שונים. זה שלל מדהים של פרויקטים טלוויזיוניים שמאירים כל אחד בדרכו את הפנים המגוונות והאותנטיות של החברה הישראלית".

 

קרן מור | צילום רפי דלויה
קרן מור | צילום רפי דלויה
מאיה ורטהיימר ויהודה לוי | צילום רפי דלויה
מאיה ורטהיימר ויהודה לוי | צילום רפי דלויה

 

שלום אסייג | צילום רפי דלויה
שלום אסייג | צילום רפי דלויה
לרכילויות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות