fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

התפקיד החדש של מגי אזרזר

השחקנית מגי אזרזר הגיעה לצילומי קמפיין לחברת גרנייה וחשפה תפקיד חדש: קאוצ'רית. "מרוב עיסוקים ושלל פרויקטים חדשים שאני שותפה בהם, לא היה לי זמן לחופשה משפחתית הקיץ", גילתה
אין זמן לנוח. מגי אזרזר

השחקנית מגי אזרזר, הפנים של המותג 'גרנייה' בישראל מזה שנה שישית ברציפות, הגיעה ליום צילומים לקמפיין חדש יעלה בקרוב בכיכובה, כשהפעם היא מגלמת תפקיד חדש: קואצ'רית מדופלמת בזירת הטיקטוק.

במהלך הצילומים עדכנה אזרזר שבימים אלה היא עסוקה במספר פרויקטים חדשים, ביניהם: הצגה חדשה בבית לסין – "הדה גאבלר", השתתפות בסדרה "טיטו ורוחו" שתעלה בקרוב בהוט, והשתתפות בסדרת דרמת מתח חדשה של קשת 12 – "אף אחד לא עוזב את פאלו אלטו", שבה היא מגלמת חוקרת משטרה במשבר אמצע החיים שנקלעה לזירת פשע סבוכה.

הצילומים לקמפיין החדש של קואצ'רית, נערכו בבית קולנוע בתל אביב שאורגן ועוצב כחלל מרווח עם קהל. מגי, חמושה במיקרופון מדונה מלרלרת במופתיות עם הקהל על שגרת הטיפוח, החיים ומה שביניהם. כשנכנסה לסט הצילומים מיהרה לאחל לכולם בוקר טוב באינטונציה של מורה, ואף הפגינה כישורי ייעוץ לצוותי הביוטי, לחייהם הפרטיים.

אזרזר: "אני נכנסת חזק לדמות, וכבר שבוע שאני עומדת מול קותי בעלי, הבנות או המראה בבית ומייעצת אלף עצות בדקה. נשאבתי לעקוב אחר כל הקואצ'רים המובילים בעולם, כמו טוני רובינס ואחרים, ומהם לקחתי השראה".

עוד הוסיפה אזרזר כי בנותיה בנות השנה וארבע, הביאו הרבה ברכה של עשייה ופרויקטים חדשים ולכן אין לה רגע דל. "אני אפילו לא מצליחה הקיץ לתכנן חופשה משפחתית, כמו בכל שנה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות