fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפסטיגל יצא לדרך עם כל הכוכבים הכי גדולים

הפסטיגל, המופע הכי גדול והכי מושקע בישראל, בניצוחו של הבמאי המיתולוגי חנוך רוזן, יצא אמש לדרך במרכז הקונגרסים בחיפה עם רשימת משתתפים עמוסת כוכבים. זיו פרבר ובתו רומי, חזו בהצגה הגנרלית ונהנו מכל רגע
אליאנה תדהר, שיאנית ההופעות בפסטיגל, חורכת את הבמה | צילום: זיו פרבר

מה קורה כשהכוכב הכי לוהט במדינה, הזמרת שהתגלתה כבר בגיל 8, השלישייה הכי מצחיקה בארץ מזה שנים, הזמרת הכי יפה בארץ ומדליסטית זהב אולימפית עולים על במה אחת? זה יכול לקרות רק בפסטיגל, המופע הכי גדול והכי מושקע בישראל, שיצא אמש לדרך.

אחרי חודשים רבים של הכנות וחזרות, אירח מרכז הקונגרסים בחיפה את ההצגה הגנרלית לקראת סבב מופעים שצפוי בחודשים הקרובים.

בקהל היו לא מעט מפורסמים כמו קווין רובין, לי בירן, רומי פרנקל, וכן יוטיוברים וכוכבי רשת, שתיעדו כל רגע ובימים הקרובים כבר בטח תוכלו לראותם ברשתות החברתיות.

רומי עם עדן חסון | צילום: זיו פרבר

כמו בכל שנה, גם הפעם נבחרה סוללת כוכבים מרשימה הכוללת את אגם בוחבוט, אנה זק, אליאנה תדהר, לינוי אשרם, שלישיית מה קשור, עדן חסון, עומר חזן ועוד רבים, טובים ובעיקר מוכרים.

הפסטיגל השנה, בניצוחו של המפיק המיתולוגי חנוך רוזן, מספר על פנטזיה שמתעוררת לחיים: הפסטיגל הנוכחי חוזר אחורה בזמן לפסטיגל המקורי, ומספק הצצה למה שקורה מאחורי הקלעים של ההפקה עם מבט על ממלכת הפנטזיה.

שיאנית ההופעות בפסטיגל, אליאנה תדהר, מתמנית לבמאית של המופע, לאחר שהבמאי הראשי חנוך רוזן, מקבל הצעה מפתה ממילאנו, איטליה. רוזן מעדכן את תדהר שהשנה הוא לא יוכל להפיק את הפסטיגל ומעביר אליה את שרביט הבימוי. לצידה של תדהר, מופיעה עוזרת הבמאית, בת אל בורנשטיין, ונבחרת עמוסת כוכבים: עדן חסון, אנה זק, אגם בוחבוט, מדליסטית הזהב האולימפית לינוי אשרם, עומר חזן, שחר סאול, אברהם ארנסון ועידן תלם.

רומי עם הבמאי חנוך רוזן | צילום: זיו פרבר

האם הן יצליחו במשימה להפיק את המופע הגדול? איך תדהר תתמודד עם זינה – הכוריאוגרפית החדשה של הפסטיגל, שלה בכלל יש תוכניות להפיק פסטיגל משלה והיא אף מצליחה לגייס שני עובדים ותיקים שיעזרו לה במשימה? את כל התהליך מתעדת אדווה סקופ (השחקנית יעל אלקנה), כתבת התחקירים שמדווחת על הקשיים בהפקה המחודשת, וכאלה יש הרבה. רגע לפני שהיא מתייאשת, תדהר מקבלת עצת זהב משועלי הפסטיגלים, מוכרי המרצ'נדייז: אסי ישראלוף וציון ברוך משלישיית מה קשור, ומוצאת את עצמה יחד עם כוכבי הפסטיגל ביקום מקביל – הממלכה האבודה, הממלכה שכיכבה באחד הפסטיגלים האהובים והאייקונים בתולדות הפסטיגלים (2006).

רומי עם הכוכבת הרשת יוליה ספקטור | צילום: זיו פרבר

אליאנה וחבריה פוגשים שוב את מלכת הקור החלופית, הנסיכה, השומרת האישית שלה לוחמת האור, הנסיך ואת זמר הממלכה, ויחד הם נקלעים לשלל הרפתקאות, כולל סיפור על נסיכה שבורחת ביום חופתה מנישואין שנכפו עליה כשהמסר העיקרי הוא: "תהיה עצמך ואל תוותר על רצונותיך". כלומר, הנתיב האישי של כל אחד ואחת הוא זה שיביא לנו את ההצלחה. הצורך לרצות את הסביבה עלול להרחיק אותנו לא פעם ממשאלות לבנו ומהיכולות לעמוד בזכות עצמנו. להקשיב לניסיונם של אחרים זה חשוב, אבל להיות נאמן לעצמך זה חשוב יותר.

עכשיו רק נותר לגלות האם המשימה שלהם תצלח והפסטיגל בהובלת אליאנה תדהר אכן יתקיים?

האלופה האולימפית שלנו, לינוי אשרם, זוכת מדליית זהב, יכולה לסמן וי מוצלח בהופעת הבכורה שלה על במת בידור, כשהיא זוכה לתשואות ולאהדת הצופים. וכמובן איך אפשר בלי הדחקות של שלישיית מה קשור האהובה, שהצחיקה את הקהל, כולל אלתורים שלא בטוח שנכללו בטקסט המקורי.

הפסטיגל, כמו תמיד, לא מאכזב והקהל, בכל גיל, ייהנה מכוריאוגרפיה מושקעת, תפאורה מאירה, אפקטים מרהיבים, תלבושות ססגוניות, ריקודים קצביים ולהיטי ענק ששולבו במחרוזת לצד שירים מקוריים, שגם יופיעו בהמשך באלבום מיוחד. המלצה חמה ביותר!

זיו פרבר ובתו רומי, חזו בהצגה הגנרלית ונהנו מכל רגע.

רומי: "המופע היה מרהיב, מוסיקלי, קצבי ומצחיק. המופע כלל מגוון שירים מקוריים שהיה כיף לשמוע. המופע התקשר לעלילת הפסטיגל מ-2006 (גיבורי הממלכה האבודה) וכלל אזכורים לפסטיגל של אז. לאורך המופע שולבו שירים מאותו פסטיגל, מה שעורר נוסטלגיה נעימה וזיכרונות טובים מהקהל הבוגר יותר. שלישיית מה קשור הייתה אחראית על החלק הקומי והם כמובן לא אכזבו לרגע. ציון ברוך, שלום מיכאלשוילי ואסי ישראלוף, אלתרו על הבמה ורואים מיד שהדינמיקה ביניהם עובדת וגורמת לקהל לצחוק. שלום מיכאלשוילי, בדמותה המפורסמת של זינה, לצד חבריו להרכב, דאגו כל הזמן שהחיוך שלנו לא ירד לנו מהפנים. המופע כלל גם מסך מיוחד שיורד מגג האולם ומכניס את השחקנים לעולם וירטואלי, והיווה תוספת מעניינת וצבעונית. לסיכום: היה מהנה וכיף ואני בהחלט ממליצה בחום".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות