fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הסרטים שזכו למיליון צפיות בבתי הקולנוע בישראל

ברבי הוא הסרט המצליח ביותר של שנת 2023 בישראל ובעולם, וכדי לחגוג את המאורע הסרט יצא כעת במהדורה מיוחדת באיימקס בארץ ובמקומות נבחרים בעולם ולשבוע אחד בלבד החל מיום חמישי (21/09)
שבר את שיא הצפיות בישראל. מתוך הסרט ברבי צילום: יח"צ

הסרטים המדוברים של הקיץ – ברבי ואופנהיימר, רשמו צפיות שיא בארץ ובעולם. רק בישראל, צפו בשני הסרטים יחד כמיליון ישראלים.לרגל ההישג המרשים, עבר הסרט ברבי המרה במהדורה מיוחדת לפורמט האיימקס (מסך גדול ורחב מהסטנדרט הקולנועי שמוקרן בטכנולוגיית לייזר). במקור הסרט יצא ב-20/7 ולא שוחרר בפורמט האיימקס בגלל שמסכים אלה היו שמורים לאופנהיימר שצולם במיוחד לפורמט זה ויצא באותו יום. אופנהיימר מצידו זכה גם הוא להצלחה חסרת תקדים והוא מחזיק בשיא הפתיחה הגבוה ביותר איי פעם לסרט דרמה בישראל. הסרט אופנהיימר הציג במשך שישה שבועות על מסכי האיימקס בארץ. על אף שאין ביניהם קשר, סמיכות היציאה של שני הסרטים המצליחים יצרה את התופעה "ברבינהיימר" המתייחסת לצפייה של מעריצים בשני הסרטים בזה אחר זה או בסמיכות קרובה. עכשיו יוכלו המעריצים השרופים של ברבי לחוות גם הם את הסרט המועדף עליהם על מסך האיימקס שנחשב לטוב ביותר בעולם.חברת טוליפ אנטרטיימנט, שמפיצה את שני הסרטים בישראל, מדווחת כי לשני הסרטים יחד נמכרו למעלה ממיליון כרטיסים מאז צאתם. בסרט ברבי לבדו צפו בבתי הקולנוע בארץ למעלה מ-650 אלף איש. מדובר בסרט הקומדיה הבינלאומי המצליח בכל הזמנים בישראל. באופנהיימר, שיצא במקביל, צפו עד עתה כ-350 אלף צופים בישראל.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות