fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

האמנית הישראלית שזכתה להכרה בינלאומית משיקה לרגל יום האישה קולקציה חדשה

לרגל יום האישה הבינלאומי, בית האופנה גולברי משיק עם האומנית המצליחה שירה ברזילי, קולקציית במהדורה מוגבלת הכוללת טי שרטים שעוצבה בהשראת העצמתה של האישה הישראלית בחברה
העצמה נשית. אילנית לוי בהשקת הקולקציה החדשה צילום: שי יחזקאל

לאחר שזכתה להכרה ותהילה בינלאומית, ויצרה שיתופי פעולה עם מותגי על בינלאומיים, האומנית הישראלית שירה ברזילי המוכרת בשם "קוקטית", בחרה לצאת בשיתוף פעולה עם בית האופנה הישראלי גולברי, לרגל יום האישה הבינלאומי, שיחול ביום שישי הקרוב, ה-8 למרץ.

במסגרת שיתוף הפעולה, ישיק המותג גולברי קולקציה במהדורה מוגבלת שעיצבה ברזילי בהשראת העצמתה של האישה הישראלית בחברה.

הקולקציה החדשה כוללת 4 טי שרטים שעוטרו באיורים להעצמה נשית. בכל אחת מהחולצות מוטבעת החותמת המזוהה עם שירה: דמויות של נשים עם שפתיים אדומות או ללא צבעוניות. ברובן הדמויות מאוירות במתאר שחור או לבן.

סגנון העבודה שלה, שהפך למזוהה עם ברזילי, מתמקד ביצירת סקיצות אינטואיטיביות של דמויות נשיות בציור בקו אחד, שאותן היא שילבה גם בקולקציה החדשה. שירה ברזילי: "אני מציירת נשים, זה המסע שלי. כל החיים ציירתי רק נשים. כילדה ציירתי פרצופי נשים איתן שיחקתי בתחרות מלכת היופי והכתרתי את היפה ביותר. בהמשך ציירתי איורי אופנה עם דמויות שלהן ציירתי וגזרתי בגדים שאחותי ואני הלבשנו להן, ולאחר מכן המשיך העיסוק באיורי אופנה את ציור הנשים, עד שהפך לשפה שלי״.

אורלי פרנקו – גולברי, סמנכ"ל השיווק של גולברי: "שיתוף הפעולה עם קוקטית הוא המשך טבעי של גולברי להוביל, לחזק ולהעצים את מעמדה של האישה בישראל. אנו שמחים להשיק לרגל יום האישה הבינלאומי שיתוף פעולה ראשוני מסוגו עם אומנית ישראלית שזוכה לתהילה ברחבי העולם. עמלנו יחד ימים ושעות עבודה מאומצות על מנת לתת ביטוי מדויק לכוחן של הנשים. אנו גאים ששירה בחרה בשיתוף פעולה עם בית האופנה גולברי להשיק קולקציה עם החותמת שלה, המטרה היא שכל אישה בישראל תוכל לרכוש את החולצה בקו האמנות של ברזילי, שהוא מאוד נשי ומאדיר".

מחיר לצרכן של החולצות: 129.90 ש"ח.

הקולקציה החדשה תהייה זמינה בכל 80 סניפי גולברי ברחבי הארץ ובאתר האון ליין של החברה – במהלך חודש מרץ, חודש יום האישה הבינלאומי.

האומנית הישראלית שירה ברזילי הפועלת תחת השם המקצועי KOKETIT הצליחה לכבוש כל פסגה אפשרית. ברשימת ההישגים שלה בעולם אפשר למנות רשימה ארוכה של מותגים בינלאומיים וחברות ואופנה מהגדולות ביותר בעולם. היא בוגרת מגמה לעיצוב אופנה בשנקר ומתחזקת אינסטגרם עם למעלה מחצי מיליון עוקבים.

מצ"ב סרטון של שירה יוצרת: 9gVc9hhS4Y?feature=share-https://youtube.com/shorts/

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות