fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ברוח פורים, לימודים בתחפושת: ככה תלמדו את הילדים אנגלית באמצעות שירה ומשחק

 ברוח חג פורים, הלן דורון מציעה שיטת לימוד של השפה האנגלית בתחפושת של שיר, משחק ויצירת חוויה
לימודים באמצעות שירים ומשחקים צילום: יח"צ

ברוח חג פורים, לימודים בתחפושת. מה זה אומר בעצם? שניתן ללמד את הילדים את השפה האנגלית באמצעות משחקים, שירים ויצירות חווייתיות.

הלן דורון: "ללמידה בהנאה יש משמעות רבה. ניתן ללמד ילדים את השפה האנגלית באמצעות משחקים, שירים, חרוזים, הפעלות, תנועה ועוד. ממש, כל מה שילדים אוהבים. כאשר לומדים תוך כדי משחק, תוך כדי שירה, תוך כדי קפיצות, דילוגים והמון הנאה, הילדים נמצאים בתהליך למידה מבלי להרגיש שהם לומדים".  

חברת הלן דורון, המתמחה בלימודי אנגלית לילדים מגיל 3 חודשים ומעלה מציעה פעילות מהנה להורים וילדים לימוד אנגלית בדרך חווייתית וכיפית לילדים ביחד עם ההורים באמצעות אפליקציות ואתר חינמי ללימודי אנגלית לילדים:

Kangi Club   – פלטפורמת משחקים המוצעת גם כאתר וגם כאפליקציה. כתובת האתר: https://www.kangiclub.com . כוללת מגוון משחקים מהנים עם ג'ואי, דידי הדרקונית, פלופ וחברים נוספים. מסייעת לתרגל אוצר מילים באנגלית, האפליקציה כוללת משחקי התאמה, משחקי זיכרון, ציור ועוד, לבניית אוצר המילים דרך משחק מובנה. המשחקים בחינם (למעט חלקים נעולים המיועדים לתלמידי הרשומים לקורסים של הלן דורון).

Helen Doron Readהלן דורון Read היא אפליקציה לילדים בגילאי חמש עד תשע ומאפשרת ללמוד לקרוא באנגלית צעד אחר צעד, בקצב שלהם בכל עת ובכל מקום. הורדה חינמית (האפליקציה כוללת תכנים בחינם ואפשרות גם לרכישת תכנים נוספים).

Helen Doron Read סרטון-  https://www.youtube.com/watch?v=j5Yjm8gm6Sg

כמו כן, תכני פעילות נוספים ביניהם: דפי יצירה, משחקים ועוד זמינים באתר הלן דורון בחינם: www.helendoron.co.il

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות