fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אטרקציות לילדים בחיפה והקריות

רבים חושבים שהמוח האנושי מתפתח ונבנה כתוצאה מלימודים בבית הספר. למעשה, אחד הדברים המשפיעים ביותר על המוח של ילדים, הוא פעילות ויציאה מהשגרה.
אטרקציות לילדים בחיפה והקריות-pexels
אטרקציות לילדים בחיפה והקריות-pexels

 

חשוב להשקיע בילדים ולקחת אותם לפעילויות 

רבים חושבים שהמוח האנושי מתפתח ונבנה כתוצאה מלימודים בבית הספר. למעשה, אחד הדברים המשפיעים ביותר על המוח של ילדים, הוא פעילות ויציאה מהשגרה. לקחת את הילדים מהספה, מישיבה ממושכת אל מול מסך הטלוויזיה ולהביא אותם לאטרקציות לילדים בחיפה והקריות, אטרקציות מיוחדות ומעניינות, זה למעשה טיפוח של יכולותיהם השכליות. בנוסף, השקעת זמן בילדים, ובילוי עמם, הם בעלי תרומה מכרעת להתפתחות הרגשית שלהם, ולקשר שלהם עם ההורים. בעיר חיפה ובאזור הקריות שפע עצום של פעילויות אליהם ניתן לקחת את הילדים, בין אם מדובר בחופשה מבית הספר, או פשוט ביציאה מהשגרה במשך השבוע עצמו.

אטרקציות לילדים בחיפה והקריות המובילות 

יש מגוון עצום של אטרקציות שכדאי לקחת אליהן את הילדים בחיפה והקריות. האטרקציות הן מהנות, מגוונות, ויאפשרו לכם כהורים להכיר את הילדים בסיטואציה שונה, הרחק מהתסכולים והכעסים של היום יום. האטרקציות המובילות באזור חיפה והקריות כוללות בין השאר:

  • הגנים הבהאים: הגן הבהאי בחיפה הוא אחד מהמקומות המוכרים ביותר בישראל. למרות שהוא מוכר, פעמים רבות אנשים לא לוקחים את הילדים אליו לטיול. הגנים הללו נבנו ומתוחזקים על ידי קהילת הבהאים, זרם דתי אשר מקורו באיראן. הגנים מתוחזקים ברמות הגבוהות ביותר, כך שאפילו עלה אחד איננו חורג מהמקום הראוי לו, ומבנה המקדש המרשים עם כיפת הזהב במרכז יהפוך את הטיול למיוחד ומרתק.

 

  • חוף הים: אין כמו בילוי עם הילדים בחוף הים. אחד מהיתרונות האדירים של חיפה הקריות, הוא רצועת חוף עוצרת נשימה, הכוללת גם חופים סלעיים, וגם חופי חול לבן. כדאי מאוד לקחת את הילדים לים, מאחר והטיול המשותף ילמד אותם שלא לפחד ממנו, יקנה להם ביטחון, ויצנן אותם ואת האנרגיות שלהם גם בימי הקיץ החמים.

 

  • מכון המחקר התת ימי: מדובר בפעילות שונה ומעניינת, המתאימה לילדים סקרנים במיוחד. ניתן להזמין סיור במכון המחקר התת ימי, אשר במסגרתו ילמדו הילדים וההורים המון על החיים בחופי ישראל, והאיזון העדין בין הסביבה לאדם. המקום פתוח בהזמנות מראש.

 

  • הקריון: הקניון הראשי של אזור הקריות מספק פעילות לשעות ארוכות לילדים ולהורים. בתוך הקריון שלל חנויות המתאימות לילדים האוהבים שופינג, כמו גם מתחם משחקים, קולנוע ועוד. היתרון של המתחם הוא בכך שהוא יכול להתאים גם לילדים בגילאים שונים, או עם העדפות שונות בלי שהאחד יגביל את השני.

אחרי הבילויים אין כמו פיצה

אחרי הבילויים הממושכים, הרעב לפתע מגיע. הוצאת האנרגיה הרבה בפעילות, ההתרגשות, ונפילת המתח כשהכול מסתיים, יובילו את הילדים במהירות לתחושה עזה של רעב. אחרי כל הבילויים והשמחה, אין כמו מגש פיצה גדול כדי לסגור יום מושלם. פיצה בקריות ניתן להזמין ממגוון עצום של רשתות, אך חשוב לדעת ולבחור את הרשת האיכותית והאהובה ביותר על ילדים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות