fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אופק נחמן – "מצאתי אותי"

אחרי "ציפור בלי שמיים" שגרף חצי מיליון צפיות ביו טיוב ומאות אלפי שימושים והאזנות בניו מדיה: אפל מיוזיק וספוטפיי, שם גם הגיע למקום הראשון במצעד הויראלי, כבש את המקום הראשון בשאזאם, ואת הטופ 10 במצעדי ההשמעות בתחנות הרדיו: הזמרת והיוצרת אופק נחמן משחררת סינגל חדש "מצאתי אותי"
אופק נחמן | צילום: שי פרנקו
אופק נחמן | צילום: שי פרנקו

אחרי "ציפור בלי שמיים" שגרף חצי מיליון צפיות ביו טיוב ומאות אלפי שימושים והאזנות בניו מדיה: אפל מיוזיק וספוטפיי, שם גם הגיע למקום הראשון במצעד הויראלי, כבש את המקום הראשון בשאזאם, ואת הטופ 10 במצעדי ההשמעות בתחנות הרדיו:

הזמרת והיוצרת אופק נחמן משחררת סינגל חדש
"מצאתי אותי"

את השיר ״מצאתי אותי״ כתבתי בתקופה של המון עשייה מבלי היכולת לראות את התוצאות שלה. כולנו מחכים להצלחה הגדולה מבלי לראות את הניצחונות הקטנים ולפעמים הולכים לאיבוד בדרך למצוא את עצמנו.

העבודה על השיר הייתה שיעור גדול בשבילי – דרך המילים הבנתי שהמהות היא המשמעות והמטרה היא החלום ובשבילם שווה לעשות דרך.
בזכות כל אותן הדעות והטעויות ״מצאתי אותי״. למדתי לשחרר ולהבין שאני יכולה לשלוט בדרך אבל לא בתוצאה ושכל צעד שאעשה אינו תלוי בדבר. למדתי לתת אמון בתהליך והבנתי שדרך דורשת סבלנות, אמונה והתמדה ושמשם צומחת המוטיבציה. למדתי גם שהשגעונות שלנו עושים אותנו למי שאנחנו וזה מפנה מקום
לשמחה ולעצב
לקושי ולנצחון
בהבנה שהכל זה חלק מהדרך.
אז השיר הזה מוקדש
לכל מי שמרגיש אבוד
לכל מי שמרגיש שהוא באמצע הדרך
לכל מי שהוא מרגיש שהוא כבר ניצח
ולכל מי שמרגיש שהוא הרוויח את עצמו.
מקווה שתתחברו.

 

 

לרכילויות נוספות בקים קונקשנ'ס לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות