fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פותחים דלת לאיכות חיים

דלתות פנים הן כבר מזמן לא עניין שולי בבואנו לעצב את ביתנו, הן חלק בלתי נפרד מהסגנון העיצובי * מחפשים דלתות איכותיות שילוו אתכם שנים ארוכות? רק נוי דורס
נוי דורס
בחר גדול של דלתות פנים וחוץ איכותיות בעיצובים לפי בחירת הלקוח | צילום: יח"צ

בעבר, בבואנו לשפץ את ביתנו או לעצב את הבית החדש שזה עתה נכנסנו אליו, לא נהגנו לייחס חשיבות רבה לדלתות הפנים והסתפקנו בפשוטות ביותר. בעידן הזה, עם כל החידושים הטכנולוגיים, המצב שונה לגמרי. היום, דלתות הפנים הן חלק בלתי נפרד מעיצוב הבית. הן מתכתבות עם הסגנון העיצובי של דייריו ואפילו משקפות את האופי שלהם. בנוסף, הן מספקות אינטימיות, פרטיות, מבודדות מרעשים ועמידות במים.

חברת נוי דורס, המתמחה בייבוא ושיווק של דלתות פנים וחוץ בייצור בלעדי, מציעה מבחר עצום של דלתות פנים, לכל סגנון עיצובי ולכל אווירה. דלתות החברה האיכותיות מאופיינות בטכנולוגיות מתקדמות שפותחו במיוחד על ידי מייסד החברה, כשלכל דלת יתרונות רבים.

החברה הוקמה בשנת 2015 על ידי אשר בן שטרית, בעל ניסיון רב שנים בתחום, על מנת לספק מוצרים איכותיים במיוחד, תוך הקפדה על שירות מקצועי מקיף ויחס אישי לצד מחיר הוגן. מאז הקמתה, צברה החברה לקוחות רבים, בהם לקוחות פרטיים לצד קבלני בנייה וחברות.

היצע רחב
חברת נוי דורס מציעה מבחר גדול של דלתות פנים וחוץ איכותיות בעיצובים לפי בחירת הלקוח:

* דלתות בעלות מנגנוני טריקה שקטים, מנעול מגנטי ומניעת רעשים.

* טכנולוגיה בפיתוח ייחודי למניעת רטיבות, שריטות, מכות ומזיקים.

* התקנת מקצועיות מרבית תוך הקפדה על שירות אישי ומקיף הכולל משוב.

מוצר הדגל של נוי דורס הוא "הדלת הפולימרית" – דלת המלאה בפוליאורטן לבידוד מוחלט מרעשים ומים.

חוויית ייעוץ ושירות, התקנה מקצועית. נוי דורס | צילום: יח"צ
חוויית ייעוץ ושירות, התקנה מקצועית. נוי דורס | צילום: יח"צ

מדוע דווקא נוי דורס?
חברת נוי דורס מציעה דלתות בבלעדיות, כאלה שלא תשיגו בשום מקום אחר, תוך הקפדה על ייצור איכותי, תודעת שירות גבוהה במיוחד ומערכת משוב. החברה מתהדרת בעמידה בלוחות זמנים קצרים ובתמחור הוגן ושקוף. ברזומה שלה ניסיון רב שנים בתחום הפלסטיקה, הבנייה והשיפוצים. כל מוצריה הם בעלי תו תקן ישראלי והיא עובדת באופן צמוד עם דן אנד ברדסטריט ועם מרכז הבנייה הישראלי.

בבואכם לרכוש דלת מנוי דורס תיהנו מחוויית ייעוץ ושירות, התקנה מקצועית ומדלתות איכותיות ויפהפיות שיישמרו בבית או בעסק שלכם במשך שנים רבות, כדי שתמיד תוכלו לפתוח את הדלת לכולם.

מבצע הכל כלול
בחברת נוי דורס יצאו עתה במבצע שווה ביותר, שממש לא כדאי להחמיץ. שימו לב: דלת פנים פולימרית – כולל הכל – ב-1299 שקלים בלבד. מה כולל המחיר? הובלה חינם עד הבית, פירוק והרכבה, משקוף פולימרי, ידית מעוצבת לבחירה, מנעול מגנטי, טריקה שקטה, דלתות פנים מעוצבות ואיכותיות, טכנולוגיה חדשה ובלעדית מפני מכות, חדירת מים ומניעת רעשים ו-10 (!!!) שנות אחריות מפני נזקי מים. מומלץ למהר, כי המבצע לזמן מוגבל.

[box type="shadow" align="aligncenter" class="" width="920"]נוי דורס, טל': 054-5650748, דרך חיפה 18, קרית אתא, דוא"ל: sales@noydoors.co.il; פייסבוק: נוי דורס[/box]

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות