fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עלייה משמעותית בשוק הדיור החופשי בקריות

קבוצת יובל אלון מדווחת על ביקושים גבוהים לדירות בפרויקט הדגל של החברה בשכונת גבעת הרקפות בקרית ביאליק
הפרויקט של יובל אלון בגבעת הרקפות | הדמיה: יח"צ
הפרויקט של יובל אלון בגבעת הרקפות | הדמיה: יח"צ

התעוררות בשוק הנדל"ן בקריות בניגוד למגמה שרווחה בחודשים האחרונים, כשזוגות צעירים שהיו זכאים לדירות במסגרת תוכנית מחיר למשתכן הדירו רגליהם מפרויקטים אחרים. קבוצת יובל אלון מדווחת על עלייה משמעותית בביקוש לדירות בפרויקט אותו היא בונה בשכונת גבעת הרקפות בקרית ביאליק.

ביובל אלון מעריכים, כי הביקוש המחודש הוא תוצאה של אכזבה גדולה וחוסר הוודאות של הזכאים לדירות במסגרת תוכנית למשתכן, ואלה, לדבריה, חזורים כעת לשוק הדיור החופשי.

בהודעה שהוציא בנק ישראל עוד באפריל האחרון, בהתייחס לתוכנית מחיר למשתכן, נאמר: "ביחס להשקעה האדירה, נחלה התוכנית כישלון חרוץ במדדי האפקטיביות שלה". רק 30 אחוז מהזוכים בהגרלות ממשים את זכייתם – 18 אלף מתוך כ-60 אלף זוכים מאז שהחלה התוכנית, ורק 1800 דירות נמסרו בפועל במסגרת התוכנית. השנה יימסרו עוד 5000 דירות בלבד.

אייל פניאן, מנהל השיווק של קבוצת יובל אלון: "התופעה לה אנו עדים לאחרונה של חזרת רוכשים לשוק הדיור החופשי בעקבות האכזבה וחוסר הוודאות בתוכנית למשתכן, נותנת את אותותיה. בפרויקט הדגל של החברה בגבעת הרקפות נרשמו ביקושים גבוהים מהרגיל למגוון רחב של דירות משלושה ועד שישה חדרים. היתרונות הבולטים שלנו – סטנדרטים גבוהים וזמני מסירה ידועים מראש – הופכים את חלום הדירה לקרוב מתמיד עבור כל מי שמחפש לעצמו סביבת מגורים איכותית עם תשתיות מפותחות וקהילה מגובשת".

דירה לדוגמה בפרויקט של יובל אלון בגבעת הרקפות | צילום: יח"צ
דירה לדוגמה בפרויקט של יובל אלון בגבעת הרקפות | צילום: יח"צ

קבוצת יובל אלון הוקמה בשנת 1996 ומאז נמנית עם חברות הבנייה המובילות למגורים בישראל. החברה עוסקת בתכנון, ייזום והקמה של פרויקטים ייחודיים למגורים ברחבי הארץ תוך דגש על בנייה בסטנדרטיים הגבוהים ביותר. לקבוצה ניסיון רב בתכנונם ובנייתם של מאות אלפי מטרים למגורים. כל התהליכים – החל מאיתור הקרקע, דרך התכנון ועד הבנייה בפועל – נעשים ישירות על ידי החברה ותחת קורת גג אחת. חברת יובל אלון רכשה לעצמה במהלך השנים מוניטין רב ושם נרדף למצוינות, מקצועיות ותודעת שירות גבוהה. בין הפרויקטים הבולטים של החברה: טופ דניה, טופ ים, מגדלי דוד, שער הטכניון, טופ רמות יצחק, וילה גן ברמות יצחק ועוד.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות