fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"עדיף לתרגל הרבה מאשר להיות מופתעים"

בשבוע שעבר השתתפו בכירים מעיריית קריית מוצקין וצמרת פיקוד העורף במחוז חיפה בתרגיל רחב היקף המדמה מצב חירום
תרגיל החירום בקרית מוצקין עבר בהצלחה | צילום: דוברות העירייה
תרגיל החירום בקרית מוצקין עבר בהצלחה | צילום: דוברות העירייה

בסוף השבוע שעבר התקיים בפיקוד העורף תרגיל רחב היקף המדמה מצב חירום, בהובלת מחוז חיפה. באימון הרשותי בקרית מוצקין בחנו את מוכנותם של בעלי התפקידים המרכזיים בעירייה להתמודדות ולניהול מצבי חירום שונים בגזרת העיר. ראש העירייה חיים צורי וצוות העירייה זכו לתשבחות ממפקד המחוז, אל"מ רלי מרגלית. 

אל"מ מרגלית אמר: ״לעובדי הרשות המקומית ולראש העירייה חשיבות קריטית ביכולת הרשות לתפקד בחירום. אני רוצה להביע הערכה רבה על שיתוף הפעולה של ראש העירייה עם פיקוד העורף ועל הנכונות וההתנדבות של עובדי הרשות. אני מתרשם שההכנות שבוצעו לאימון רציניות ומשמעותיות ומאפשרות אימון יעיל ומוצלח. מחוז חיפה ונפת מפרץ של פיקוד העורף עומדים לצידכם ונכונים לסייע בכל שיידרש. יישר כוח״.

ראש העירייה, חיים צורי: "התרגיל הגדול הוא חלק מרצף של הדמיות לחירום שנועדו להקנות כלים מיטביים לרשות בהתמודדות עם תרחישים כאלה ואחרים. עדיף לתרגל הרבה מאשר להיות מופתעים ולנו כמו לכל רשות יש אחריות בהיערכות לחירום".

 

כלים מיטביים לרשות בהתמודדות עם תרחישים כאלה ואחרים | צילום: דוברות העירייה
כלים מיטביים לרשות בהתמודדות עם תרחישים כאלה ואחרים | צילום: דוברות העירייה

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות