fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סקי בסוצ'י וביקור בקבר הצדיק

מדור הפרקליטים: מי חגגה יום הולדת ומי הרחיקה בשיא הסערה עד לראשון לציון?
פרקליטים בימי קורונה | צילום: shutterstock
צילום: shutterstock

* עו"ד ניר לרך הציץ ביומן, לא נרתע מהמתיחות הדיפלומטית בין ישראל לרוסיה והחליט לנצל את מספר הימים הפנויים שיש לו מדיונים בבתי המשפט לתעבורה לחופשת סקי עם חברים בריביירה הרוסית סוצ'י. גם המדור נסע פעם לחופשת סקי בחרמון, אבל שכח לקחת איתו קרטון לגלוש עליו.
לרך, ברחת מההצפות?
"האמת שהתלבטתי בין סנובורד בשלג בסוצ'י לבין טיול קיאקים בעיר התחתית בחיפה".

סקי בסוצ'י. עו"ד ניר לרך | צילום: עצמי
סקי בסוצ'י. עו"ד ניר לרך | צילום: עצמי

* עו"ד אדיר צבי ועו"ד יריב רז הרחיקו השבוע לפגישת עבודה בקרית שמונה, עליה תשמעו בקרוב בתוכנית טלוויזיה מובילה, וכשסיימו לא ויתרו על ביקור בקבר רבי שמעון בר יוחאי במירון.
עוה"ד צבי ורז, יצאתם צדיקים?
"בנוסף לביזנס חשוב לדאוג גם לנשמה".
קברי צדיקים. עוה"ד אדי צבי ויריב רז | צילום: עצמי
קברי צדיקים. עוה"ד אדי צבי ויריב רז | צילום: עצמי

* עורכת הדין של הסלבים, הלוא היא מיכל לנקרי מפירמת לנקרי ושות', חגגה 41 חורפים. צוות המשרד הפתיע אותה ו"בישל" לה פגישה ב"כאילו". למעמד המרגש הגיעה גם ורד, מנכ"לית ורדטופ נדל"ן, שעובדת בצמוד לאדווקטית על פרויקט בניה רוויה באחת מערי הצפון. מזל טוב.
41 חורפים. מזל טוב לעו"ד מיכל לנקרי | צילום: עצמי
41 חורפים. מזל טוב לעו"ד מיכל לנקרי | צילום: עצמי

* כשהצפון עלה גדותיו והסערה הייתה בשיאה, הרחיקה עו"ד סופי ספקטור עד לבית המשפט לענייני משפחה בראשון לציון, שם התנהל דיון סוער, לא פחות ממזג האוויר, בעניינו של אב, תושב ארה"ב, שילדיו נחטפו ממנו בהליך "אמנת האג", ובעזרת עו"ד ספקטור הוחזר לחיקו.
עו"ד ספקטור, שום מבול לא יעצור אותך.
"עתה, כאשר גרסתה השקרית של האם נמצאה כלא אמינה, מתנהל דיון בנזקים ובחלוקת הרכוש, שהאישה מחזיקה בארץ כ'בן ערובה'. כפי שעשתה עם הקטינים, היא עושה כיום עם הרכוש. זה דיון מרתק ביותר, שכולל פסיקות מארה"ב, שעומדות לפתחו של בית המשפט בארץ. תיק טרנסאטלנטי מרתק מבחינה משפטית". ורק נבשר שעו"ד ספקטור שבה לביתה בשלום.
שום סערה לא תעצור אותה. עו"ד סופי ספקטור | צילום: עצמי
שום סערה לא תעצור אותה. עו"ד סופי ספקטור | צילום: עצמי

* הוועדה לתכנון ובנייה ומשפט מינהלי של לשכת עורכי הדין החלה בפעילותה, ובראשון השבוע התכנסה לישיבתה הראשונה בשנה זו. בראש הוועדה עומדים עוה"ד תמי שפיר ומשה יונאי.
עו"ד יונאי, הלך חלק?
"הישיבה נפתחה בהרצאתה של עו"ד תמר גינזבורג ממשרד רולוף את יונאי בנושא 'זכותה של הרשות המינהלית לשנות דעתה ולפעול בדרך שונה ממה שפעלה'. חברי הוועדה, כולם בעלי ידע וניסיון בתחום המשפט המינהלי ומומחים בדיני תכנון ובנייה, עסקו בשאלות מקצועיות וניצלו את המפגש לשם החלפת דעות ורעיונות, וכבר קבעו מועד לפגישה הבאה". נייס.
דיון ראשון לשנה זו לוועדה לתכנון ובנייה ומשפט מינהלי. עוה"ד תמי שפיר ומשה יונאי | צילום: עצמי
דיון ראשון לשנה זו לוועדה לתכנון ובנייה ומשפט מינהלי. עוה"ד תמי שפיר ומשה יונאי | צילום: עצמי

* קבוצת עובדים של גוף גדול מאוד במשק באזור חיפה פנתה במאוחד לעו"ד מאור עזרן לשם מיצוי זכויות מול אגף נפגעי עבודה בביטוח לאומי.
עו"ד עזרן. המדור במתח.
"לקוחות הם נושא חסוי ורגיש".
מידע חסוי. עו"ד מאור עזרן | צילום: יניר סלע
מידע חסוי. עו"ד מאור עזרן | צילום: יניר סלע

* מעבר לעבודתה כעורכת דין בתחום הצבאי, עו"ד הולי שוורץ, מגישה גם תוכנית רדיו שעוסקת בהנגשת מידע לחיילים. בשני שעבר עסקה התוכנית בתרומות לצה"ל, ובאותו הערב, לגמרי במקרה, גם כתבתה של יונית לוי בחדשות 12 עסקה בתרומות לצה"ל מארה"ב.
עו"ד הולי שוורץ, את מתואמת עם יונית לוי?
"אנשים באמת שאלו אותי אם תיאמתי עם ערוץ 12 או שאולי הם תיאמו איתי את התכנים".
יונית לוי, מאחורייך. עו"ד הולי שוורץ | צילום: עצמי
יונית לוי, מאחורייך. עו"ד הולי שוורץ | צילום: עצמי

* והמדור מקנח בברכת בשעה טובה למשרד רולוף את יונאי. בספר דירוג משרדי עורכי הדין בישראל של BDI לשנת 2020, מופיע המשרד גם השנה בקבוצת העילית של המשרדים העוסקים בהתחדשות עירונית.
עו"ד יונאי, חופן ברכות מהמדור.
"משרדנו מדורג בין המשרדים המובילים בישראל. אמנם, אנחנו אחרונים ברשימה, אך זאת רק משום שמדובר ברשימה אלפא-ביתית, ושם משרדנו מתחיל באות ר'".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות