fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שחקני מכבי חיפה הסכימו לקיצוץ בשכרם. חלק מהסכום ייתרם לנזקקים

הסכום שיקוצץ יעמוד על 35 מיליון שקלים. 175 אלף שקלים יועברו לתרומות. נשיא המועדון יעקב שחר: "אני מודה לכולם על ההבנה שהושגה ומאוד גאה על הדרך"
הסכימו לקיצוץ בשכרם. שחקני מכבי חיפה | צילום: מכבי חיפה
הסכימו לקיצוץ בשכרם. שחקני מכבי חיפה | צילום: מכבי חיפה

המצב הכלכלי הסבוך, אליו נקלע המשק בעקבות הקורונה, לא פוסח גם על הכדורגל. שחקני מכבי חיפה הסכימו לקיצוץ בשכרם. חלק מהסכום ייתרם לנזקקים. נשיא המועדון, יעקב שחר: "מודה לכולם על ההבנה"

במועדון הכדורגל הוחלט על קיזוז בהסכמה של 31 אחוז משכר השחקנים והצוות המקצועי. הקיזוז יחול על החודשים מרס, אפריל ומאי 2020. עוד הוחלט כי 2 אחוזים מהסכום הכולל שיקוזז ייתרם בשם השחקנים, הצוות והמועדון למשפחות נזקקות, קשישים וניצולי שואה.

גאה. יעקב שחר
גאה. יעקב שחר

הסכום שיקוצץ יעמוד על 35 מיליון שקלים, כך ש-175 אלף שקלים יועברו לתרומות. הקיצוץ מהווה למעשה כ-12 אחוז מהחוזה השנתי. במקביל, חלק מעובדי המינהלה ומחלקת הנוער יצאו לחל"ת ולחלק אחר קוצץ השכר.

מי שניהל את ההסכם עם השחקנים היה סגן נשיא המועדון, עוזי מור, יד ימינו של יעקב שחר, בתמיכתו של המנכ"ל אסף בן דב.

חשוב לציין, כי הקיצוץ בשכר כולל גם את הצוות המקצועי. מי שמשתכר שכר נמוך יותר יזכה למתווה שונה במקצת. בעלי תפקידים במועדון קיצצו בהיקפי המשרה שלהם לתקופה הקרובה, ואפילו שחקני מחלקת הנוער יקבלו החזר הוצאות קטן פי שניים מאשר בדרך כלל, מכיוון שממילא לא מתקיימים אימונים וההוצאות הכלכליות פחתו בצורה משמעותית.

מעבר לכך, נשיא המועדון יעקב שחר העביר מסר שמי שהובטח לו שיפור בשכר או בתנאים, לא ייפגע על חשבון הקיצוץ לשלושת החודשים הקרובים.

יעקב שחר: הישמעו להוראות

נשיא המועדון, יעקב שחר: "אני מודה לכולם על ההבנה שהושגה ומאוד גאה על הדרך. יישר כוח! בהזדמנות זו אבקש מכולם: שחקנים, עובדי מועדון ואוהדים יקרים שלנו, שמרו על עצמכם, הישמעו להוראות. אני מאחל לכל בית ישראל בריאות וחג חירות שמח".

מנכ"ל המועדון, אסף בן דב: "עובדי המועדון, השחקנים והצוות, נרתמו כולם, ללא סייג לנוכח המציאות. אנו מודים להם וגאים לראות כמה המועדון חשוב עבורם ויקר להם. בתפילה כי נשוב כולנו במהרה למגרשי הכדורגל".

נטע לביא, קפטן הקבוצה, אמר בשם השחקנים: "הדברים שאומר הם התייחסות השחקנים כולם. כולנו עדים וערים למתרחש. נכפתה עלינו מציאות לא פשוטה ומורכבת. מציאות שמחייבת את כולנו, כל השחקנים, להפגין אחריות והבנה כלפיי המועדון שלנו.

"החלטנו שיש לתת כתף בעת הזו לטובת המועדון היקר שלנו. אנו עושים זאת מתוך הבנה והערכה למקום הזה. במקביל לקיצוץ בשכר, החלטנו במשותף עם המועדון לתרום חלק מהכסף לטובת עמותת יד עזר לחבר, המסייעת לניצולי שואה וקשישים לקראת חג הפסח. כולנו תקווה שימים אלו יחלפו במהרה ונשוב לעשות את הדבר שהכי חשוב לנו, לשחק כדורגל. בכדי שזה יקרה, הישמעו להנחיות והישארו בבתים, רק ככה נשוב למגרשים במהרה.
חג שמח ומחכים כבר לראות אתכם במגרשים".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות