fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שחייה: בר סולובייצ'יק שבר שיא ישראלי ועשה היסטוריה

לפני אליפות אירופה, השחיין קבע 3:49.77 דקות ב-400 מטר חופשי ובכך הפך לישראלי הראשון שיורד מ-3:50 דקות: "יש לי עוד הרבה מה לתת, זו רק ההתחלה"
הישג מרשים . סולובייצ'יק. צילום: גיא יחיאלי
הישג מרשים . סולובייצ'יק. צילום: גיא יחיאלי
השחיין בר סולובייצ'יק שיפר בתחרות בשבוע שעבר את השיא ישראלי ב-400 מטר חופשי בפעם השנייה בתוך יממה והעמיד אותו על 3:49.77 דקות. בכך הוא אותת שוב על הכושר הטוב בו הוא נמצא לפני השתתפותו באליפות אירופה בבודפשט.
מדובר על שיפור של יותר משנייה לשיא שקבע בבוקר השחיין בן ה-20 מקרית ביאליק. הוא הפך בכך לישראלי הראשון אי פעם שירד מגבול ה-3:50 ב-400 מטר חופשי.

במשחה הגמר של תחרות גביע האיגוד, המתקיימת במכון וינגייט, עצר סולובייצ'יק את השעון על 3:49.77 דקות – תוצאה המהווה שיפור של יותר משנייה לתוצאה שקבע במשחי המוקדמות הבוקר, שהיוותה גם היא שיא ישראלי.

במקום השני בגמר באותו משחה הגיע מתן רודיטי, אשר קבע 3:57.52, תוצאה המהווה אשרור לתחרות הקווליפיקציה האולימפית במים פתוחים שתיערך במאי בפוקאוקה

בר סולובייצ'יק אמר אחרי ההישג: "ההרגשה מדהימה. עבדתי מאוד קשה כל השנה האחרונה ואני שמח שזה השתלם. אחרי ששברתי את השיא בבוקר הרגשתי שאני יכול לשפר עוד, ואני שמח שזה הצליח בגמר. כיף גדול להיות הראשון בהיסטוריה שיורד מ-3:50 דקות, אבל יש לי עוד הרבה מה לתת ומבחינתי זו רק ההתחלה. תודה גדולה למאמן שלי במרכז המצוינות של איגוד השחייה בווינגייט אמיר עופר, שיש לו כמובן חלק גדול בשיא שלי".
לחדשות ספורט נוספות לחצו *כאן לדף הפייסבוק שלנו לחצו *כאן

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות