fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צעירים חסרי מנוח: עוד הישג היסטורי לנבחרת הנוער של ישראל במונדיאליטו

נבחרת הנוער של ישראל הוכיחה שוב שהיא קורצה מחומר מיוחד. הלילה היא גברה על אלופת אסיה, נבחרת קזחסטן, 0:1 מעוד שער דרמטי שנכבש בתוספת הזמן והעפילה לרבע הגמר. המאמן אופיר חיים: "מדהים שהגענו להיות בין 8 הנבחרות הטובות בעולם"
עומר סניור מנבחרת ישראל מקדים שחקן מקזחסטן צילום: באדיבות ההתאחדות לכדורגל

המסע החלומי של נבחרת הנוער של ישראל במונדיאליטו נמשך הלילה אחרי ניצחון ענק על אלופת אסיה, נבחרת קזחסטן, 0:1 והעפלה היסטורית לשלב רבע הגמר. וואו, וואו, וואו.

המשחק היה שקול ברוב דקותיו והוכרע עם שער דרמטי שהובקע עמוק בתוספת הזמן. כן, בדיוק כמו שנבחרת ישראל עשתה ליפן, כשהבקיעה שער מכריע בתוספת הזמן וניצחה, 1:2, כך קרה גם הפעם, מה שמעיד על אופי ווינרי במיוחד שמפגינים חניכיו של המאמן אופיר חיים.

רגע לפני שהשופט שורק לסיום ושולח את הנבחרות להארכה, זכתה ישראל לבעיטת קרן, במה שנראה כפעולה האחרונה במשחק.

איליי מדמון הגביה את כדור הקרן לרחבת נבחרת קזחסטן. ענאן חלאיילה נגח פעם אחת, הכדור פגע בשחקן הגנה קזחסטני, חלאיילה המשיך את הכדור החוזר בבעיטה שטוחה וחזקה פנימה, 0:1 ענק לישראל.

המאמן אופיר חיים: "מדהים שהגענו למעמד של להיות בין שמונה הנבחרות הטובות בעולם. התחושות מדהימות, אושר עילאי שלא ניתן להסביר. זה משהו בלתי נתפס, אבל מבחינתי זה לא נס, אנחנו ראויים לזה וחשוב שידעו שזה מגיע לנו, כי אנחנו משחקים כדורגל ברמות הכי גבוהות וגם מראים אופי פעם אחר פעם לצד יכולת. אני שמח שהנבחרת הזאת גרמה לאנשים להאמין בכדורגל הישראלי".

יו"ר ההתאחדות לכדורגל, שינו זוארץ: "אנחנו עדיין מעכלים את גודל ההישג של נבחרת שמעזה לחלום ולהגשים כל יעד שעד עכשיו נראה בלתי אפשרי. הנבחרת הצעירה של ישראל עושה מסע מופלא שמהווה אבן דרך בהיסטוריה של הכדורגל הישראלי. השחקנים הצעירים האלה נותנים לנו רגעים אדירים של אושר לאומי ואחדות. מדובר בנבחרת של שחקנים מאמינים, לוחמים, אחים, מלאי כישרון ואומץ שנותן לנו המון תקווה לעתיד מבטיח. אני שולח את מלוא ההערכה למאמן אופיר חיים, לצוות המקצועי והלוגיסטי, למנהל הטכני ולכל העוסקים במלאכה".

 

לחדשות ספורט לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות