fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עירוני קרית אתא עצרה את יבנה

כדורסל ליגה לאומית: אליצור יבנה הגיעה לקרית אתא לאחר חמישה ניצחונות רצופים. הודות למשחק מצוין של עירוני קרית אתא, היתרון הדו ספרתי נשמר מהרבע השלישי עד הסיום
שרון אברהמי יכול להיות מרוצה מהקבוצה שלו. שחקני אתא בפסק זמן | צילום: לירון מזרחי
שרון אברהמי יכול להיות מרוצה מהקבוצה שלו. שחקני עירוני קרית אתא בפסק זמן | צילום: לירון מזרחי

עירוני קרית אתא אירחה אתמול, שלישי, את הקבוצה עם המומנטום הכי טוב בליגה, אליצור יבנה. עם דחיפה של הקהל ומשחק הגנתי טוב ניצחה 99:83. משחק מצוין נוסף של הבחורים של שרון אברהמי, תומאס ורלפורד, שבלטו, כרגיל, בשורות קרית אתא.

התקופה הקשה נמצאת כבר מאחוריה של קרית אתא, שהשיגה ניצחון חשוב, שני ברצף, במאבק על הכרטיס לפלייאוף ועלתה למאזן יפה של 8:11. קרית אתא עצרה את הקבוצה הנפלאה של שי סגלוביץ' שהגיעה אחרי חמישה ניצחונות רצופים והורידה אותה למאזן 7:12.

עירוני קרית אתא הייתה טובה יותר כבר מהרבע הראשון, שבו הוליכו 22:25. יכולת טובה של קווינטרל תומאס אפשרה לה לעלות ליתרון של 40:45 בהפסקה. גם מרכוס רלפורד, אלייז'ה הירש ושגיב דוד הצטרפו לחגיגה ההתקפית, ובתום הרבע השלישי היתרון היה דו ספרתי והוא נשמר עד הסיום.

בלטו בעירוני קרית אתא: 19 נקודות סיפק תומאס, 18 נקודות רשם רלפורד.

מאמן עירוני קרית אתא שרון אברהמי: "משחק הכי טוב שלנו השנה, ניצחון טוב ומשמעותי, משחק קבוצתי, הגנה טובה מאוד. נתנו 28 אסיסטים, למרות שפתחנו את המשחק לא טוב. לאט-לאט נכנסנו למשחק, כל מי ששיחק היה טוב. הייתה הרבה לחימה במשחק מצידנו, ואני מאוד-מאוד שמח שניצחנו. החזרנו קצת את הביתיות, אבל זה לא מספיק. אנחנו צריכים להיכנס לפלייאוף".

ביום רביעי, 19:30, תצא עירוני קרית אתא למשחק חוץ מול אליצור אשקלון ותקווה להמשיך ולבסס את עצמה במקום טוב לקראת הפלייאוף.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות