fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עוד כדורגלן ישראלי בדרך לאירופה

סינטיהו סלליך (31), החליט לעזוב את הפועל ת"א וחתם בקבוצת נאה סלמינה מהליגה הבכירה בקפריסין. חיים סילבס מונה למאמן האדומים ויהיה מאמנה השלישי של הקבוצה שנמצאת במאבקי תחתית
פעם שלישית באירופה. סינטיהו סלליך צילומים: באדיבות המועדון

המאמן חיים סילבס (47) חתם כמאמנה החדש והשלישי העונה של הפועל ת"א. סילבס מחליף את סלובודן דרפיץ, שעזב אחרי התבוסה הקשה במחזור האחרון להפועל ב"ש (6:0).

סילבס, שזוהי קבוצתו החמישית בליגת העל אחרי בני סכנין, הפועל חיפה, עירוני קריית שמונה והפועל רעננה, מגיע למועדון התל אביבי האדום שנמצא בתקופה לא פשוטה. הפועל ת"א מדורגת במקום ה-11 בטבלה, נקודה אחת בלבד מהמקום האחרון.

חוזר לקווים. המאמן חיים סילבס

"אין הרבה מאמנים שהיו מסרבים להצעה ממועדון כמו הפועל ת"א", אמר סילבס במסיבית העיתונאים בה הוצג, "יש פה עוצמות גדולות וקהל אדיר. יש בהפועל ת"א את כל התנאים כדי שמאמן יצליח וברגע שהגיע ההצעה לא היו לי בכלל התלבטויות".

סילבס יערוך את הופעת הבכורה שלו על הקווים במפגש התחתית שמצפה לקבוצתו נגד סקציה נס ציונה.

מי שייחסר לאדומים הוא סינטיהו סלליך, שחתם בקבוצת אנה סלמינה מהליגה הראשונה בקפריסין.

סלליך, שהגיע להפועל ת"א בקיץ האחרון, פתח בהרכב בשני המחזורים הראשונים של העונה, אבל בהמשך התקשה למצוא את מקומו ומיעט לשחק. אנה סלמינה תהיה קבוצתו התשיעית בקריירה של השחקן בן ה-31, והשלישית באירופה, אחרי שקודם לכן שיחק בקבוצת מריבור מסלובניה וגנצ'ילירביצ'י מטורקיה.

נאה סלמינה, שעלתה בעונה שעברה לליגה הבכירה מדורגת כיום במקום השביעי בטבלה.

 

לחדשות ספורט לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות