fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מכבי חיפה: שחר צפוי להודיע על מינוי בכר. מאבוקה ממשיך לעוד עונה

המכשול העומד בפני סגירה עם בכר הוא הסיכום שלו קבוצתו הקודמת, באר שבע. מאבוקה ממשיך. "אני מאושר להישאר במקום שהפך לבית בשבילי"
"אני מגיע עם מוטיבציה גדולה לעונה הבאה". ארנסט מאבוקה | צילום: אדריאן הרבשטיין
"אני מגיע עם מוטיבציה גדולה לעונה הבאה". ארנסט מאבוקה | צילום: אדריאן הרבשטיין

נשיא מועדון מכבי חיפה יעקב שחר יודיע בקרוב על החתמת המאמן ברק בכר לקראת העונה הבאה. המכשול העיקרי שמונע כרגע סגירה סופית בין הצדדים הוא הסיכום של בכר מול קבוצתו הקודמת הפועל באר שבע. בכר עזב את באר שבע בינואר, והצדדים לא הגיעו עדיין להסכמות בנוגע לפיצויים.

שיקול נוסף שיכול לשנות את ההחלטה של שחר הוא הקהל. שחר הבין לאחרונה שלמאמן הנוכחי מרקו בלבול יש תמיכה רחבה למדי בקרב האוהדים. רבים מהם קראו לו להשאיר את בלבול שהגיע לאחוזי ההצלחה הגבוהים ביותר של מאמן במועדון בעשור האחרון. היו אף כאלה שטענו ש"עוד נתגעגע למרקו בלבול במכבי חיפה".

לפני החתמה. ברק בכר | צילום: אדריאן הרבשטיין
לפני החתמה. ברק בכר | צילום: אדריאן הרבשטיין

מי שעדיין לא יודעים מה יקרה איתם בעונה הבאה הם חברי הצוות המקצועי – פול גרובס, נייל קלארק וגיורא אנטמן. השלושה לא ימשיכו במועדון, אם וכאשר ברק בכר ימונה למאמן. השלושה מבקשים כעת, כעת כדי שיהיה להם די זמן להיערך ולמצוא קבוצה חדשה.

במועדון מצפים מבכר לסגור קודם כל את הפיצוי הכספי מול הפועל באר שבע, לפני שיסכם על החוזה במכבי חיפה. בחיפה העבירו מסרים שהיו רוצים אותו לשנתיים, אבל בסכומים אחרים מאלה שהרוויח בבירת הנגב.

מאבוקה ממשיך

מי שכן ימשיך בעונה הבאה, הרביעית שלו, הוא הזר ארנסט מאבוקה, שהאריך בשנה את חוזהו במכבי. המגן הימני הקמרוני, הגיע למועדון בתחילת עונת 2017/18. מאבוקה רשם במהלך שלוש העונות האחרונות 80 הופעות בליגה וכבש שער אחד.

לאחר החתימה הוא אמר לאתר הרשמי של מכבי חיפה: "אני מאוד מחובר למכבי חיפה ולקהל שלה ונהנה להיות בישראל. אני מאושר להישאר במקום שהפך לבית בשבילי. אני מגיע עם מוטיבציה גדולה לעונה הבאה וכבר מחכה לחזור לסמי עופר מלא בקהל".

חדשות ספורט נוספות

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות