fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מכבי חיפה: צ'ירון שרי האריך החוזה עד 2023

הכוכב של מכבי חיפה האריך את חוזהו עד סוף עונת 2023 ואמר: "אני שמח להמשיך במקום שהפך לבית שלי"
זימן מרשים לנבחרת. שרי צילום: מכבי חיפה רשמי
זימן מרשים לנבחרת. שרי צילום: מכבי חיפה רשמי

צ'ירון שרי חתם בסוף השבוע על הארכת חוזהו במכבי חיפה בשנתיים נוספות והוא יהיה ירוק עד 2023. שרי הגיע מלווה במשפחתו וסוכניו אריאל בוזורגי וזיו שטרנברג, לסמי עופר והיה מרוגש מאוד. על מסך הענק של האצטדיון הוקרן תחילה ברכה מצולמת של הנשיא, יעקב שחר, וסרטון עם רגעי שיא שלו בירוק.

הנשיא יעקב שחר, מברך: "אני מאוד מאוד מרוצה על כך שאתה במועדון שלנו ועוד יותר שמח על זה שאתה נשאר איתנו. אני מאוד מקווה שאתה ומשפחתך נהנים מישראל. אנחנו כולם אוהבים אותך ושיהיה לכולנו בהצלחה".

לאחר החתימה אמר הקשר: "שמח להמשיך במקום שהפך לבית שלי. מתגעגע לקהל אבל יודע שיש לנו עוד כמה שנים ביחד".

מנכ"ל המועדון, אסף בן דב: "מלבד היותו של שרי שחקן נהדר, צ'ירון התחבר מאד למועדון והפך לאחד המנהיגים שלנו. אנו רואים את שרי כחלק מרכזי בעתיד המועדון בשנים הקרובות".

המאמן, ברק בכר: "מהלך חשוב למועדון ולשחקן. שרי הוכיח ומוכיח את עצמו במגרש ומחוצה לו. שמח שהוא נהנה פה ומאחל לו להמשיך ולהצליח".

כזכור, שרי הגיע למכבי חיפה בתחילת העונה שעברה וסיים את העונה עם עשרה שערים ו-11 בישולים בליגה. העונה יש לו כבר ארבעה שערים וארבעה בישולים. בנוסף צ'ירון שרי גם קפטן שני בקבוצה.

 

לחדשות ספורט נוספות לחצו *כאן לדף הפייסבוק שלנו לחצו *כאן

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות