fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מכבי חיפה נוער: הנכד של משה קטרי ז"ל סוגר מעגל מרגש בירוק

סיפורו המרגש של רוי משה קטרי, שחקן הנוער שחתם היום במכבי לחמש שנים והגשים את החלום של סבו, אוהד מושבע של הקבוצה, שנפטר במהלך משחק של הירוקים
מעגל מרגש. צילום: באדיבות המועדון
מעגל מרגש. צילום: באדיבות המועדון

קפטן קבוצת הנוער של מכבי חיפה, המשתייך לסגל המורחב של הקבוצה הבוגרת, רוי קטרי, חתם ביום שני על החוזה הראשון שלו במועדון, לחמש שנים, באמצעות סוכנו, בעז גורן.
רוי משה קטרי (18) הגשים בזאת את החלום הגדול של סבו, משה קטרי ז"ל, שהיה מאוהדיה המושבעים של מכבי חיפה וליווה את הקבוצה בבית ובחוץ במשך עשרות שנים.

סיפורו הטראגי של משה, קרה בתחילת עונת 2002/2003. באותה שבת מכבי אירחה את הפועל כפר סבא בקריית אליעזר וכמה דקות בתוך המשחק, משה נפטר מדום לב. כשבועיים לאחר מכן, נולד נכדו הבכור, רוי משה, שנקרא כמובן על שמו של הסבא.
"מגיל קטן גדלתי על הסיפור הזה של סבא", אמר רוי לאתר הרשמי, "מכבי חיפה זרמה לנו תמיד בדם והיא חלק משמעותי בחיים של כל המשפחה. אני יודע שסבא אהב את הקבוצה ואני מרגיש שאני מגשים עבורו וגם עבור כל המשפחה, את החלום. זה יום מרגש ומאושר מאוד עבורי, אני שמח לחתום במכבי חיפה. זה מרגש מאוד את כל המשפחה ואעשה הכל לעמוד בציפיות".
נציין כי סגירת המעגל של רוי, קיבלה סמליות יתרה כאשר הפעם הראשונה בה הוזמן לסגל המורחב של הקבוצה הבוגרת (השחקן ה-21), היתה נגד אותה הפועל כפר סבא.

המנהל המקצועי של מחלקת הנוער מכבי חיפה, איציק עובדיה, אמר על ההחתמה: "רוי קטרי הוא דוגמא מצוינת נוספת להתפתחות שחקן במחלקת הנוער, קפטן קבוצת הנוער ושחקן נבחרת ישראל, שממשיך להתקדם ולהתפתח ועכשיו גם חותם על חוזה מקצועני במטרה להשתלב בקבוצה הבוגרת. מאחל לרוי המון בהצלחה".

 

לחדשות ספורט נוספות לחצו *כאן לדף הפייסבוק שלנו לחצו *כאן

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות