fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מכבי חיפה: ממשיכים להחתים צעירים; עוואד האריך חוזה במועדון אבל יושאל לקבוצה אחרת

חתמו במכבי חיפה: איהאב אל-עוביד מבית"ר תל אביב-בת ים ועודד צוקול ותום סקלובין מנוף הגליל. השניים האחרונים הושאלו בחזרה לנוף הגליל אחרי ההחתמה
נגמרת סאגת החוזה, מוחמד עוואד | צילום: אדריאן הרבשטיין
נגמרת סאגת החוזה, מוחמד עוואד | צילום: אדריאן הרבשטיין

מכבי חיפה ממשיכה בחיפושיה אחר שחקן זר שיחזק בעמדת הבלם והקשר האחורי. עד כה היא החתימה בעמדה זו רק את איהאב אל-עוביד מבית"ר תל אביב-בת ים כחלק מהמדיניות של החתמת כישרונות צעירים עם ראייה לטווח רחוק.

בשבוע שעבר החתימה מכבי חיפה גם את עודד צוקול ותום סקלובין, שני שחקנים צעירים מהפועל נוף הגליל, עליהם השיגה זכות ראשונים עוד בעונה שעברה. ההחלטה הסופית על החתמתם התקבלה לאחר שהרשימו במשחק האימון שנערך לפני כחודש, שבו נוף הגליל גברה על מכבי חיפה בתוצאה 2:1. סגנית האלופה שילמה למחזיקת גביע הטוטו של הלאומית סכום של 600 אלף שקלים עבור השניים והעניקה להם חוזה לשלוש שנים.

לאחר ההחתמה, הושאלו השניים להפועל נוף הגליל ויחזרו לסגל של הקבוצה בעוד כשלושה שבועות, אחרי שתסתיים תקופת הצינון של כחודש מרגע הרישום. המנכ"ל גיל ברעם אישר את הידיעה ואמר: "השחקנים נמכרו למכבי חיפה, אבל יושאלו אלינו העונה".

צוקול, 20, הוא שחקן כנף שתפס מקום בהרכב של נוף הגליל בעונה שעברה, אותה סיים עם שני שערי ליגה ועוד שניים בגביע המדינה, וגם קיבל זימון לסגל הנבחרת הצעירה.

סקלובין, 19, הוא מגן ימני שיכול לשחק גם כבלם וקשר אחורי. הוא שיחק בקבוצות הנערים של מכבי חיפה במשך שנתיים, לפני שחזר לנוער של נוף הגליל. את הופעת הבכורה שלו בליגה הלאומית עשה במחזור ה-10 בעונה שעברה. בסך הכול היו לו 16 משחקי ליגה.

חדשות בגזרת עוואד

בשורות טובות הגיעו השבוע מכיוונו של מוחמד עוואד שחתם ביום חמישי האחרון על חוזה חדש במכבי חיפה לשלוש השנים הבאות. אחרי תקופה ארוכה של עליות ומורדות ביחסים בין הצדדים וסירובו של עוואד לחתום במכבי חיפה, הצדדים הגיעו להסכם, והחלוץ חתם באמצעות סוכנו גלעד קצב. בכל מקרה, עוואד לא ישחק העונה במכבי חיפה ויושאל ללא תמורה לחו"ל, עם אופצית רכישה של מיליון וחצי אירו שתשלם הקבוצה שתרצה בו.

עוואד נמצא לאחרונה בקשר עם סוכן מחו"ל, שבוחן עבורו אפשרויות למעבר לליגות בפולין, אוסטריה ושוויץ, שם נרשמת ההתעניינות הגדולה ביותר בו.

חדשות ספורט נוספות

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות