fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מכבי חיפה: חרזי מונה למנהל האקדמיה. סיינסבורי שוחרר. עוואד מסרב להאריך חוזה

אלון חרזי: "אני שמח להמשיך ולתרום למכבי חיפה" * הבלם טרנט סיינסבורי קיבל ביום שני הודעת שחרור מהמועדון, בעיות בגזרת עוואד, עדיין מחכים לתשובה סופית של הקמרוני ג'ורג' מנדז'ק
תפקיד מאתגר ומעניין. אלון חרזי | צילום: מכבי חיפה, האתר הרשמי
תפקיד מאתגר ומעניין. אלון חרזי | צילום: מכבי חיפה, האתר הרשמי

אלון חרזי מונה ביום שלישי לתפקיד מנהל האקדמיה של מכבי חיפה בכפר גלים.

האקדמיה של מכבי חיפה משלבת חיי פנימייה הכוללים לינה ולימודים מלאים לצד אימוני כדורגל פנימיים במסגרת מחלקת הנוער. האקדמיה קיימת יותר מ-20 שנה, כשהמבנה החדש, אשר נתרם על ידי משפחת קז ושחר ונקרא על שם הוריהם, נחנך בשנת 2007. האקדמיה גידלה לאורך השנים מאות בני נוער. בין השחקנים הרבים שצמחו בה: ליאור רפאלוב, עטא ג'אבר, שון וייסמן, סינטיהו סלליך, דור חוגי, שובל גוזלן, סתיו נחמני, טימוטי מוזי, איברהים ג'ואברה ועוד.

אלון חרזי: "אני שמח להמשיך ולתרום למועדון הכדורגל מכבי חיפה, איתו אני מזוהה יותר מכל. זהו תפקיד מעניין ומאתגר בו אתן מניסיוני, כדי להפוך את השחקנים הצעירים והמוכשרים לטובים יותר ולתת מעטפת שתכין אותם לאתגרים שיעמדו בפניהם בעתיד".

מנהל מחלקת הנוער, איציק עובדיה: "האקדמיה של מכבי חיפה בכפר גלים מובילה וייחודית בישראל. המטרה היא לקדם את השחקנים למצוינות בכדורגל לצד חינוך לערכים ולתרבות ספורט. אלון חרזי הוא דוגמה נהדרת עבור השחקנים הצעירים, הן בקריירה המקצועית שלו כשחקן והן כמאמן, אני מאחל הצלחה לאלון באתגר החדש".

סיינסבורי שוחרר

הבלם טרנט סיינסבורי קיבל ביום שני הודעת שחרור מהמועדון. לאחר עונה בה שיחק 31 משחקים (כבש שני שערים), הבלם האוסטרלי סיים את דרכו בקבוצה. במכבי חיפה הודו לסיינסבורי ואיחלו לו בהצלחה בהמשך.

טרנט סיינסבורי הוציא הודעת פרידה מהמועדון: "אני רוצה לומר תודה לכל אחד ואחד שעשה עבורי את התקופה במכבי חיפה בלתי נשכחת. אני מאחל רק הצלחה למועדון ולשחקנים ושימשיכו  להתקדם בעתיד. לאוהדים שהם הלב, והנשמה של המועדון הזה, תשמרו על סמי עופר בשמיים. יאללה מכבי חיפה".

שחקן נוסף שעתידו לא ברור הוא החלוץ מוחמד עוואד. החלוץ מסיים את חוזהו בתום העונה הקרובה ומסרב לחתום על חוזה חדש, כאשר בדרבי הוא אף הודח מהסגל. בחיפה הציעו לעוואד חוזה חדש ומשודרג לשנתיים, אך עוואד, נכון לעכשיו, נחוש שלא לחתום עליו. בינתיים, הוא ממשיך להתאמן כרגיל וההחלטה לגבי חזרתו לסגל הקבוצה, תהיה של בכר.

בגזרת הרכש מכבי עדיין מחכה לתשובה סופית מהקשר הקמרוני ג'ורג' מנדז'ק, לו הוצע חוזה. בחיפה מקווים שהוא ינחת בשבוע הבא ויחתום באופן רשמי. בנוסף אליו בחיפה מתמקדים בצירוף בלם זר כשהשם המרכזי שעומד על הפרק הוא הסרבי בוגדן פלאניץ', אך מכיוון שקבוצתו הנוכחית סטיאווה בוקרשט כרגע מערימה קשיים על שחרורו של השחקן, בחיפה בודקים אלטרנטיבות נוספות.

חדשות ספורט נוספות

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות