fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורעף ליגת העל גברים: המאמן של קרית אתא מסכם סיבוב ראשון

כשקבוצתו במקום החמישי בטבלה, המאמן אבי הולצמן בהחלט מרוצה. "נמשיך לעבוד קשה בתקווה שבעוד שנה-שנתיים, ניקח את האליפות, זאת המטרה"
אבי הולצמן מסכם סיבוב | צילום: באדיבות המועדון
אבי הולצמן מסכם סיבוב | צילום: באדיבות המועדון

קבוצת הכדורעף הפועל עירוני קרית אתא יוצאת לפגרת החורף בהחלט מרוצה. היא סיימה את הסיבוב הראשון במקום החמישי בליגה לעומת המקום השמיני בעונה שעברה. בנוסף, במהלך הקיץ נבנתה קבוצה צעירה ותוססת, שעשויה להוות בעתיד שלד לזכייה באליפות. המאמן אבי הולצמן בהחלט אופטימי ושבע רצון.

הולצמן: "השתפרנו בכל ההיבטים. ישנה אוירה טובה. יש גיבוש. מתקדמים. במחזור האחרון של הסיבוב ניצחנו. המשחק היה חזרה גנרלית לקראת המשחק עם הפועל מעפיל ב-18 בינואר. יצאנו לפגרת חורף, נמשיך לעבוד קשה, קבענו דרך ואנחנו לא סוטים ממנה. נשפר את מה שטעון שיפור ונמשיך לרוץ הלאה.

"בהיבט העירוני. ראש העירייה יעקב פרץ תומך בנו ובספורט העירוני. זה לא ברור מאליו, ואני מעריך ומוקיר. הנציג מטעמו, יעקב טאוב, מבין כדורעף. איש חכם, לא פראייר, אי אפשר לוותר עליו.

"ולבסוף ניצן פז, המאמץ של הקבוצה, קיבוצניק שהתחיל מאפס, בנה את עצמו, בשתי ידיו ובראש פתוח. הרומן בינינו התחיל כשהוא היה בן 13 ושיחק בגעתון-יחיעם, כשאני המאמן. תודה על תרומתך ועזרתך. אנחנו ממשיכים הלאה. בסוף התהליך, בתקווה שיהיה קצר ולא יותר משנה-שנתיים, ניקח את האליפות, זאת המטרה".

 

לחדשות ספורט נוספות הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות