fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורעף: הקבוצה הישראלית שעשתה היסטוריה

האלופה הישראלית, מכבי יעדים תל אביב, גברה על קבוצת פונטה בסטראדו מפורטוגל, 1:3, במסגרת המשחק הראשון בשלב חצי גמר גביע האתגר ובכך הפכה לנציגה הישראלית שרושמת את ההישג הגדול ביותר בתולדות הכדורעף הישראלי. המאמן גל גלילי: "עשינו רק חצי עבודה. אם ננצח בגומלין, זה יהיה הישג גדול"
שחקני מכבי ת"א מודים לאוהדים שתמכו בהם במשחק צילום: מסך, ערוץ 5

קבוצת הכדורעף מכבי יעדים תל אביב, רשמה אמש את ההישג הגדול ביותר בכדורעף הישראלי, אחרי שניצחה במשחק הראשון את קבוצת פונטה בסטראדו מפורטוגל, 1:3, במסגרת לשב חצי גמר גביע האתגר.

הניצחון של הנציגה הישראלית מהווה מקדמה מוראלית משמעותית לקראת מפגש הגומלין שייערך בפורטוגל.

אם הצהובים ישלימו את המשימה ויעפילו לגמר, הם ייפגשו את אולימפיאקוס או פנאתיניקוס מיוון.

הפתיחה היה כולה של האורחים מפורטוגל שכבר הובילו, 5:13. שחקני תל אביב יצאו מהר מהלם הפתיחה והחלו אט אט לקזז בהפרש ולהתקרב לכדי נקודה, 14:13. לקראת סיום המערכה הראשונה הצליחה תל אביב להדביק את הפער ולהשוות ל-24:24. דאבל נקודות של הפורטוגלים הוביל אותם לניצחון המערכה הראשונה, 24:26.

המערכה השנייה נפתחה באופן מאוזן, עד שתל אביב נכנסה למומנטום ופתחה פער, 10:16. היתרון נשמר עד לסיום המערכה, 21:25 ולאיזון במערכות, 1:1.

המערכה השלישית נפתחה גם היא בצורה שקולה, אבל מהר מאוד שוב התל אביב עלו על מומנטום ששלח אותם לברוח ליתרון דו ספרתי, 12:22. מפה, הדרך להכרעת המערכה הייתה סלולה, 18:25, ומהפך צהוב במערכות, 1:2.

המערכה הרביעית הייתה מותחת עם יתרון שנע מקבוצה לקבוצה. תל אביב כבר הובילה, 20:24, אבל קאם בק של פורטוגל קירב אותם ל-24:23. תל אביב חזרה לפוקוס וגמרה עניין עם נקודה שקבעה את תוצאת המערכה, 23:25 והמשחק, 1:3.

למכבי תל אביב הנחיתו נקודות: ספונוב – 20 נק', פוייר – 15 נק', גראצו – 14 נק', באצ'קלה – 10 נק', סוקולוב – 6 נק', איגלסיאס – 2 נק'.

מאמן מכבי ת"א גל גלילי סיכם בסיום: "אומרים שזה הניצחון הגדול בקריירה שלי, אבל האמת לא חשבתי על זה, כי עשינו רק חצי עבודה והמשימה טרם הושלמה. המערכה הראשונה לא הייתה טובה וזה קורה לנו לפעמים, אבל הפגנו אופי וידענו לחזור למשחק. כל הכבוד לשחקנים על ניצחון במשחק לא פשוט מול יריבה מצוינת. אם ננצח גם בגומלין זה יהיה הישג גדול".

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות