fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורעף: האיגוד יפצה את מאמן נבחרת ישראל ב-100 אלף שקלים חדשים

כשנועם כץ קיבל את המינוי למאמן נבחרת ישראל, סוכם כי יאפשר לו במקביל לאמן גם את קבוצתו, הפועל מטה אשר/עכו. בהמשך, איגוד הכדורעף חזר בו, וכשכץ סירב להתפטר מקבוצתו, הוא פוטר מאימון הנבחרת. עכשיו, הוא יקבל על כך פיצוי
100 סיבות לחייך. המאמן נועם כץ צילום: דורית ריטבו

איגוד הכדורעף הישראלי יפצה את המאמן נועם כץ, ב-100 אלף שקלים חדשים בגין הפרת חוזה.

כץ מונה למאמן נבחרת ישראל לפני כשלוש שנים, ואחרי שחתם על הסכם שבו מתאפשר לו לאמן במקביל את קבוצתו, הפועל מטה אשר/עכו. לאחר מספר חודשים חזר בו האיגוד ממה שסוכם ודרשו מכץ לבחור בין אימון נבחרת ישראל לאימון הפועל מטה אשר/עכו. כץ סירב ואף איים בהגשת תביעה. בתום משא ומתן הוחלט על פנייה להליך גישור, שם הגיעו הצדדים להבנות ועל גובה הפיצוי.

כץ: "היו לי שלוש שנים נהדרות בנבחרת ישראל, ואני שמח על ההתקדמות הגדולה שעשינו. חבל לי על אופן סיום ההתקשרות. עשיתי הכל כדי לסיים בצורה מכובדת. לא רציתי לעזוב את הפועל מטה אשר/עכו ולפגוע בקבוצה חודש אחד בלבד לפני פתיחת העונה. אני מאחל לנבחרת ישראל הצלחה בהמשך הדרך".

גורם באיגוד הכדורעף, הצר על השינוי שנעשה במדיניות כלפי כץ ורמז כי מדובר במאבקים פנימיים של אנשים באיגוד שגרמו בסופו של דבר להוצאה כספית מיותרת.

לחדשות ספורט לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות