fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורעף: אירוע חריג בגמר האליפות – באמצע המשחק, השופטים הורו לקהל לצאת מהאולם

המשחק הראשון מבין חמישה מפגשים בין האלופה מכבי יעדים תל אביב להפועל גליל מטה אשר/עכו, הסתיים בניצחון מפתיע של האדומים (0:3) ובהפסד בית ראשון העונה לצהובים. על המשחק העיבה תקרית שבה אוהד מכבי תל אביב השליך דלי מים לעבר שחקני מטה אשר/עכו וכמעט גרם לפיצוץ המשחק
קווין פוייר ממכבי תל אביב מחכה להחלטת השופטים צילום: מסך, ערוץ 5

סדרת משחקי הגמר בקרב על האליפות נפתח בהפתעה גדולה ובאירוע חריג שלא היה בעבר בכדורעף הישראלי. נתחיל עם החלק הספורטיבי. הפועל גליל מטה אשר/עכו, ניצחה את האלופה מכבי תל אביב והנחילה לה הפסד בית ראשון העונה. את הפוקוס על המשחק הראשון, העיבה תקרית שבה אוהד מקומי של מכבי תל אביב השליך על הספסל של שחקני הקבוצה האורחת דלי נוזלים, מה שגרם לשופטי המשחק להורות על הפסקתו. בתום התייעצות ארוכה, הוחלט לחדש את המשחק ובתנאי שאוהדי מכבי תל אביב ייצאו מהאולם. כעבור כמעט שעה, ואחרי תחנונים רבים מצד אנשי מכבי תל אביב, ניאות הקהל הצהוב לנטוש את היציעים ולצאת מהאולם. רק אז חודש המשחק, שהופסק במערכה השלישית. במטה אשר/עכו היה חשש שהמומנטום ייעצר בעקבות ההפסקה הארוכה, אך שחקניה השלימו את המלאכה ונמצאים כעת ביתרון, 0:1 בסדרת הטוב מחמישה משחקים.

וכן, היה גם משחק שהתעלה לרמה גבוהה עם מהפכים, מתח, דרמה והתעלות של האדומים ברגעי ההכרעה.

מכבי תל אביב הגיעה לסדרת הגמר אחרי שזכתה בגביע המדינה ובמטרה להשלים דאבל צהוב. אלא שלמטה אשר/עכו היו תכניות משלה. האדומים פתחו טוב, הובילו לאורך דקות רבות, והצהובים הצליחו לחולל מהפך עם 17:18. מטה אשר/עכו לא נשברה, החזירה לעצמה את היתרון וסיימה את המערכה עם ניצחון צמוד, 23:25. גם המערכה השנייה הייתה צמודה עם מהפכים קלים מצד לצד כשאף קבוצה לא נותנת ליריבתה לפתוח פער. גם הפעם, הייתה ידם על שחקני מטה אשר/עכו על העליונה ברגעי הסיום והם סיימו אותה בניצחון, 24:26 וביתרון, 0:2 במערכות. המערכה השלישית נפתחה טוב מצד מכבי תל אביב שכבר הובילה, 13:14. אלא שאז המומנטום עבר לצד האדום עם מהפך ראשון במערכה, 14:15 ומשם ל-15:17. ברגע זה, אירעה התקרית עם האוהד שזרק דלי עם נוזלים לעבר שחקני מטה אשר/עכו והמשחק כאמור הופסק. תחילה, הודיעו השופט איתי שיקמן ועוזרו רועי בנסימון, על פיצוץ המשחק, אבל לאחר שיחות ושכנועים ניאותו לחזור למגרש ולחדש את המשחק ובתנאי שכל אוהדי מכבי תל אביב ייענשו וייצאו מהאולם. עם פינוי היציעים הצהובים מאוהדים, המשחק חודש ומטה אשר/עכו השלימה את המלאכה עם ניצחון, 20:25, והכרעה של 0:3 במשחק.

המפגש השני בסדרה יתקיים ביום שישי הקרוב (14 באפריל) בהיכל הספורט נעמן.

המאמן המנצח נועם כץ: "התחושה מעורבת. מצד אחד, שאפו גדול לשחקנים שלנו שנתנו את הנשמה במשחק וניצחנו בצדק. מצד שני, האירועים שקרו במהלך המשחק אלו דברים שלא צריכים לקרות באירוע ספורט וחייבים להתייחס לזה. אני משוכנע שאירועים כאלה לא יהיו אצלנו ואנשי מכבי תל אביב צריכים לעשות סדר ולשמור על ספורטיביות".

מאמן מכבי תל אביב גל גלילי: "לא שיחקנו טוב ולא היו לנו האנרגיות המתאימות למשחק גמר. מטה אשר/עכו ניצחו בצדק. הקהל שלנו הוא קהל חם ותומך, וכולנו היינו מעדיפים שאירועים מהסוג הזה לא יקרו".

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות