fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל: עירוני גשם נהריה מתכוננת לעונה החדשה

עם מאמן חדש על הקווים ו-6 שחקני רכש חדשים, בעירוני גשם נהריה מכוונים גבוה. אחרי שנתיים של פלייאוף עליון שהסתיימו באכזבה המטרה הפעם היא שוב הסתערות על כרטיס העלייה לליגת העל. היו"ר צביאל רובין: "עובדים קשה למען הצלחת הקבוצה"
יחזיר עטרה ליושנה? המאמן החדש של עירוני גשם נהריה, דוד אלהרר צילום: באדיבות עירוני גשם נהריה

עירוני גשם נהריה משנה את פניה. אחרי שנתיים בהן אימן את הקבוצה המאמן שי סגלוביץ', שכשל במשימה להעלות את הקבוצה לליגת העל, החליטו ראשי הקבוצה להיפרד ולמנות במקומו את המאמן דוד אלהרר.

אלהרר אימן בשנים האחרונות בליגה הלאומית, בין השאר את קבוצות הפועל מגדל העמק, הפועל חיפה, הפועל עפולה ובעונה שחלפה את אליצור אשקלון, אותה הצעיד לגמר הפלייאוף עליון. אשקלון הייתה רחוקה לעלייה, אבל הפסידה בסדרת הגמר. לאלהרר גם רזומה בליגת העל כשהיה עוזרו של המאמן רמי הדר בהפועל באר שבע במשך שנתיים.

אלהרר: "אני שמח ונרגש להצטרף למועדון הכדורסל עירוני נהריה. פגשתי פה אנשים עם חזון ורצון לבנות דרך תוך דגש על המשך חיזוק החיבור לאוהדים ולקהילה בעיר. נעשה את הכל כדי שתהיה פה קבוצה טובה, אטרקטיבית, איכותית, תחרותית, לוחמת והישגית שתגרום לתושבי נהריה להתגאות בה".

יו"ר הקבוצה צביאל רובין: "אנחנו שמחים על החתמתו של המאמן דוד אלהרר בקבוצה. אלהרר הוא מאמן מקצועי ומוערך והרושם שלנו זה שהוא המאמן הנכון למשימה שעומדת לפנינו. כולי ציפייה לעונה הקרובה. נמשיך לעבוד קשה למען הצלחת הקבוצה".

בינתיים, הודיעה הקבוצה על שורה של החתמות, לצד הארכות חוזים. עומר טל, דולב דרפיץ' ועמית ראובן, סיכמו לעונה נוספת. המצטרפים החדשים הם: אלי אבייב (25, 2.03 מ') ששיחק בעונה שחלפה במכבי חיפה והעמיד נתונים של 6.9 נקודות ו-7.9 כדורים חוזרים במשחק, בן אונצ'ה (19, 1.88 מ'), שחקן נבחרת הנוער של ישראל שמגיע ממכבי ראשון לציון, קית' ברקסטון (26, 1.96 מ'), שמגיע מהליגה הבלגית, שם שיחק בקבוצת בלפיוס והעמיד נתונים של 12 נקודות, 5.8 כדורים חוזרים ו-3 אסיסטים בממוצע למשחק, טמידאיו יוסוף (27, 2.01 מ') שמגיע מהליגה השנייה בצרפת, שם שיחק במדי קבוצת אנטיב ומציג נתונים של 10.1 נקודות, 4.1 כדורים חוזרים ו-1.2 אסיסטים בממוצע למשחק, נועם פוקס (21, 2.06 מ'), בוגר מחלקת הנוער של אליצור יבנה ששיחק בעונה שעברה באליצור נחל שורק מהליגה הארצית, בר רוטנשטיין (19, 1.90 מ') שעולה מקבוצת הנוער של המועדון, והציג בעונה שעברה ממוצעים של 25.5 נקודות, 5.8 כדורים חוזרים, 1.3 אסיסטים ו-1.3 חטיפות במשחק,

המאמן הטרי דוד אלהרר התייחס לבניית הסגל ואמר: "קודם כל אני שמח ומרוצה שעומר טל, דולב דרפיץ' ועמית ראובן ממשיכים אתנו. הם בהחלט מתאימים לתפיסת העולם המקצועית שלי ולסגנון המשחק שאני מתכוון להתוות בקבוצה. השחקנים החדשים שהצטרפו יחזקו אותנו בצורה משמעותית, כך אני מאמין. קית' ברקסטון הוא שחקן מאוד מגוון שיוסיף לנו כוח בעמדת הקלעי. יוסוף הוא פורוורד בעל יכולות אתלטיות משולבות במהירות. כמו כן, צירפנו לסגל הקבוצה הבוגרת של בר רוטנשטיין מקבוצת הנוער, שחקן מוכשר מאוד ובעל פוטנציאל ועם אישיות מדהימה. אני גם מאמין שהוא יהיה אחד מעמודי התווך של הקבוצה בשנים הבאות. עדיין לא סיימנו לבנות את הסגל, אבל אנחנו מתקרבים להשלמתו".

היו"ר צביאל רובין התייחס גם הוא להחתמות ואמר: "חלק מהסגל שהיה בעונה שעברה נשאר וזה מראה על המשכיות. בנוסף, הבאנו שחקנים חדשים מתוך אמונה שהם יעזרו לנו להביא לשינוי המיוחל".  

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות