fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל ליגה לאומית: רגע לפני הסגר, קרית אתא ניצחה את הפועל חבל מודיעין

עירוני קרית אתא אירחה אתמול את הפועל חבל מודיעין, למרות מחצית ראשונה לא טובה של אתא, השחקנים של שרון אברהמי ניצחו בזכות יכולת מעולה ברבע האחרון. מרליין ויל הצטיין עם 35 נקודות.
ניצחון שני ברציפות. קרית אתא |צילום: עירוני קרית אתא
ניצחון שני ברציפות | צילום: עירוני קרית אתא

עירוני קרית אתא אירחה באולם בגן הרצל את הפועל חבל מודיעין ואחרי פתיחת משחק לא טובה של קרית אתא היא התעשתה ברבע האחרון וניצחה 78:86.

אחרי ההפסד המאכזב בשניות הסיום בזיסמן, עירוני קרית אתא חזרה הביתה ורשמה ניצחון גדול. הצפוניים ממשיכים להציג הגנה נהדרת ומוכיחים כ הם שייכים לחלק העליון של הטבלה. הקבוצה של שרון אברהמי קיבלה משחק ענק נוסף ממרליין ויל (35 נקודות) שהוביל אותה בחצי השני ליתרון דו ספרתי ולניצחון. מנגד, סטורם וורן נעצר על 9 נקודות בלבד והפועל 'מגה אור' חבל מודיעין איבדה 19 פעמים הערב. הרבע הראשון היה שקול. לייס דאן בלט אצל האורחים, בעוד מרליין ויל השיב לו עם מהלכים יפים מנגד.

האורחים סיימו את הרבע הזה ביתרון 21:20. אלייז'ה הירש ומרליין ויל הוי המוציאים לפועל מבחינת עירוני קרית אתא בפתיחת הרבע השני. היתרון עבר מצד לצד לאורך רוב הרבע, עד שלייס דאן ועידן רג'ואן יצרו בריחה קטנה. במחצית 42:39 להפועל 'מגה אור' חבל מודיעין. ויל קלע 12 מ-13 הנקודות של קבוצתו בפתיחת הרבע השלישי ועם שלשה קבע 49:52 לביתיים. ויל צלף שלשה נוספת, אלא שבצד השני היה את סטורם וורן שהוריד ל-56:58 לאחר הרבע השלישי. קרית אתא פתחה טוב את הרבע האחרון ועם ריצת 4-14 עלתה ל-60:72. מכאן האורחים לא הצליחו לחזור בדרך להפסד חוץ.

הרבו לקלוע לקרית אתא: מרליין ויל (7 אסיסטים, 6 ריבאונדים) 35 נק', ג'ליאן בויד 21 נק', אלייז'ה הירש (8 ריבאונדים) 12 נק'.

הרבו לקלוע לחבל מודיעין: לייס דאן 24 נק', גיא דותן 15 נק', עידן רג'ואן 13 נק'.

מאמן קרית אתא, שרון אברהמי, אמר בסיום: "הניצחון הכי גדול שלנו העונה, משחק מצוין בעיקר הגנתית ועצרנו קבוצה שקולעת מעל 90 נקודות למשחק על 78. ברבע האחרון ידענו לברוח ולקחת את המשחק"

במוצאי שבת בשעה 20:30 הייתה אמורה עירוני קריית אתא לשחק מול הפועל עכו/מטה אשר אבל הסגר הצפוי ככל הנראה יידחה.

 

 

לחדשות ספורט נוספות הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות