fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל ליגה לאומית: קרית אתא ממשיכה להרשים, קרית מוצקין עם ניצחון חוץ יקר

עירוני קרית אתא ממשיכה לטפס בצמרת אחרי ניצחון משכנע על רמת גן, מכבי קרית מוצקין עם ניצחון שנותן לה קצת אוויר לנשימה במאבקי התחתית
ניצחון חוץ יקר. קרית מוצקין. צילום: אברהם אליעזר פורקוש
ניצחון חוץ יקר. קרית מוצקין. צילום: אברהם אליעזר פורקוש

ביום חמישי עירוני קרית אתא אירחה באולם בגן הרצל את מכבי עירוני רמת גן למשחק צמרת אחרי משחק מצוין של השחקנים של שרון אברהמי הם ניצחו 67:87

לראשונה העונה עירוני קרית אתא מחברת שלושה ניצחונות רצופים ועל הדרך גם מוחקת את ההפסד מהסיבוב הראשון. הקבוצה של שרון אברהמי הצליחה לשתק את העולה החדשה, ובדיוק כמו נגד הפועל עפולה הצליחה לסיים את החצי הראשון נהדר והמדיכה זאת אל החצי השני. מנגד, מכבי עירוני ר"ג עדיין ללא ניצחון בעידן שמוליק ברנר.מטווח שלשות של עירוני קרית אתא ברבע הראשון העניק לצפוניים בסיומו יתרון 17:21. מכבי עירוני ר"ג פתחה רע את הרבע השני, אך דלוואן גרהאם ושלומי הרוש צימקו ל-26:33.

ג'וליאן בויד קלע 5 נקודות ברצף והחל ריצת 2-11 שקבעה 28:44 במחצית. עם פתיחת הרבע השלישי הפער כבר חצה את ה-20 נקודות הפרש. הקבוצה של שמוליק ברנר נראתה אבודה והלוח הראה 30:57 אחרי נקודות של אלייז'ה הירש. האורחים עוד הצליחו לצמק, אולם זה לא עזר להם לצאת מאולם רמז עם הניצחון.

 

גם באותו הערב התארחה מכבי קרית מוצקין במשחק חוץ קשה מול אליצור 'קוסמוס נדל"ן' נתניה וניצחה 88:81

הפתעת הערב במחזור הגיעה מאולם ישורון, כאשר הקבוצה המקומית נכנעת לנועלת הטבלה שאולי חוזרת לחיים הערב. קרית מוצקין קיבלו 19 נקודות ו-8 אסיסטים מדנאל כוזהינוף שקבע שיא קריירה ונהנו מ-12 שלשות ב-54 אחוז. מגד, הביתיים קלעו 5 שלשות ב-25 אחוז בלבד והם נעצרים אחרי שישה ניצחונות ברצף. ראשד מאדן פתח נהדר את המשחק והוביל את האורחים ליתרון מוקדם 18:10. שלו לוגשי ורועי נבארו הוסיפו שלשות והרבע הראשון נגמר ב-26:16 למכבי קרית מוצקין. אנדריי קוליש הוסיף שלשה בפתיחת הרבע השלישי, והקבוצה של שלומי אבוחצירא הצליחה לשמור על הפער שלה עד למחצית כשהיא מצליחה לנטרל את ההתקפה של הביתיים – 43:33.

ראשד מאדן ודנאל כוזהינוף שוב קלעו מחוץ לקשת עם פתיחת הרבע השלישי, אלא שמנגד אליצור 'קוסמוס נדל"ן' יצאה לריצת 2-8 וחזרה למשחק. שלו לוגשי בלם את הריצה עם שלשה ואיתי מושקוביץ חתם את הרבע השלישי עם ב-63:57. ברייס וושינגטון לקח פיקוד ברבע האחרון וקבע שיוויון 71:71, 5 דקות לסיום. אנדרי קוליש קלע סל חשוב ולאחר מכן שלו לוגשי קבר עוד שלשה ושוב מכבי קרית מוצקין ברחה. דאנק של כריס אוטול הותיר את הביתיים מאוכזבים לאחר שלא הצליחו להשלים קאמבק.

הרבו לאליצור 'קוסמוס נדל"ן' נתניה: עבדוליא גויא (11 ריבאונדים) 19 נק', בוריס בוגוסלבסקי 18 נק', איתי מושקוביץ (7 אסיסטים) 16 נק'.
הרבו למכבי קרית מוצקין: דנאל כוזהינוף (8 אסיסטים) 19 נק', אנדריי קולש (2/3 לשלוש) ושלו לוגשי (4/8 לשלוש) 17 נק' כ"א, ראשד מאדן (8 אסיסטים) 14 נק', כריס אוטול 12 נק'.

 

לחדשות ספורט נוספות לחצו *כאן לדף הפייסבוק שלנו לחצו *כאן

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות