fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל ליגה לאומית: עירוני קרית אתא מעדה בדקות הסיום והפסידה ברמת גן

עירוני קרית אתא פתחה את המשחק מצוין והובילה, אך מעדה בדקות הסיום ורשמה הפסד שמרחיק אותה מהצמרת הגבוהה בליגה
מעדו בדקות בסיום. קרית אתא בכחול. צילום: יעלי הראל
מעדו בדקות בסיום. קרית אתא בכחול. צילום: יעלי הראל

במוצאי שבת התארחה עירוני קרית אתא באולם זיסמן למשחק חוץ קשה מול מכבי עירוני רמת גן מהמקום השני בליגה, אחרי משחק צמוד קרית אתא מעדה בדקות הסיום והפסידה 84:81

הפסד אכזרי לעירוני קרית אתא שיכולה לבוא בטענות לעצמה. הקבוצה של שרון אברהמי נראתה נהדר הערב בזיסמן, אך טעויות קריטיות בסיום המשחק מנעו ממנה לנצח. קרית אתא פתחה טוב והובילה 14:9 לאחר 5 דקות.

בחלק השני של הרבע הראשון, מכבי עירוני ר"ג התעוררה וסיימה את הרבע הזה ביתרון 21:25 בזכות שתי שלשות מהפינה של שלומי הרוש. שתי הקבוצות התקשו לייצר נקודות במשך דקות ארוכות בפתיחת הרבע השני ומכבי עירוני ר"ג הגדילה ל-26:33 בדרך לפסק זמן.

היתרון המקומי כבר גדל לדו ספרתי, אך קרית אתא הגיבה עם 11 נקודות ברצף וסיימה את החצי הראשון בפיגור מינימלי 41:42. קרית אתא המשיכה עם המומנטום בפתיחת הרבע השלישי ועלו ליתרון 51:48 אחרי שלשה של אוראל לב. הקבוצה של אורי קוקיה התקשתה בהתקפה, אך ריקי טרנט קבע מהפך – 55:57 לאחר שלושה רבעים. קרית אתא פתחה טוב את הרבע האחרון ומרליין ויל קבר שלשה. רוברט רוטבארט הוריד ל-75:71, 3 דקות לסיום. מנגד, ויל קבר סל ועבירה אבל אורי קוקיה קיבל שלשה משלומי הרוש וריקי טרנט הפך ל-77:78, 40 שניות לסיום. אוראל לב לקח אחריות בפיגור 3 אבל החטיא שתי שלשות, ו-3 שניות לסיום החטאה מהקו של אלייז'ה הירש לא נגעה בטבעת והמשחק ברח לקרית אתא מהידיים.

הרבו לקרית אתא: מרליין ויל (8 ריבאונדים, 7 אסיסטים) 30 נק', אלייז'ה הירש (15 ריבאונדים) 22 נק', ג'וליאן בויד 11 נק'.

הרבו לעירוני ר"ג: ריקי טרנט 22 נק', שלומי הרוש (3/5 ל-3) 19 נק', רוברט רוטבארט 14 נק'.

 

לחדשות ספורט נוספות הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות