fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל ליגה לאומית: חילופי מאמנים במכבי קרית מוצקין

אחרי פתיחת עונה רעה, מכבי קרית מוצקין מבצעת שינוי על הקווים. רום גפן, רז מור ונועם מטלון עזבו את הקבוצה לאחר פיטוריו של רועי פרל, שלומי אבוחצירא מונה למאמן
ניצחון שני ברציפות. המאמן שלומי אבוחצירא. צילום: מכבי קרית מוצקין רשמי
ניצחון שני ברציפות. המאמן שלומי אבוחצירא. צילום: מכבי קרית מוצקין רשמי

אחרי פתיחת עונה לא טובה של מכבי קרית מוצקין שהשיגה עד כה ניצחון בודד אחרי תשעה מחזורים וכשהיא נמצאת עמוק בתחתית במקום ה-13 בליגה במרחק שתי נקודות מהאחרונה בטבלה הפועל עכו/מטה אשר, ועם שני משחקים עודפים. החליטו במוצקין לבצע שינויים על הקווים כאשר פיטרו את המאמן רועי פרל ומינו במקומו את שלומי אבוחצירא.

לאחר פיטוריו של רועי פרל, עמד על הקווים שלומי אבוחצירא במשחק ההפסד לאליצור נתניה. המאמן, שהיה עד לפני כמה ימים על תקן מאמן זמני, קיבל את המינוי הקבוע והוא יאמן את הקבוצה עד לתום העונה. אבוחצירא שימש אשתקד כעוזרו של שרון אברהמי בקרית אתא, ובעבר אימן את הפועל מעלות, מכבי קרית ביאליק ומכבי כרמיאל.

אלא שכאן לא נגמר הסיפור. לאחר פיטוריו של רועי פרל, הונחת אבוחצירא רגע לפני המשחק מול אליצור נתניה, וכאמור בהמשך קיבל את המינוי הקבוע. לצד זאת, דנאל כוזהינוף הגיע לחזק את הקבוצה במסגרת כרטיס כפול עם מכבי חיפה. לאחר משחקו הראשון של כוזהינוף (מול אליצור נתניה), ביקשו רום גפן ורז מור להשתחרר מהקבוצה ונענו בחיוב. בהמשך השבוע גם נועם מטלון ביקש שחרור ועבר להפועל עפולה שמצידה מתחזקת בשחקן נוסף.

מכבי קרית מוצקין נותרת עם סגל מצומצם למדי במאבקי התחתית ואחרי שנים לא רעות בליגה הלאומית היא ממש בסכנת ירידה ממשית, אין ספק שהסיכויים כרגע לא לטובת מוצקין ואם לא יגיע חיזוק נוסף בזמן שנותר היא עלולה לנשור חזרה לליגה הארצית.

לחדשות ספורט נוספות לחצו *כאן לדף הפייסבוק שלנו לחצו *כאן

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות