fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל, לאומית: עירוני גשם נהריה זכתה בתואר הראשון של העונה

עירוני גשם נהריה גברה על אליצור אשקלון, 82:87 בגמר גביע המדינה בליגת המשנה, וזכתה בתואר הראשון שלה העונה. וגם: כמה שווה הזכייה בכסף?
שחקני עירוני גשם נהריה חוגגים את זכייתם בגביע המדינה של הליגה הלאומית צילומים: מסך, ערוץ 56

עירוני גשם נהריה אומנם פתחה את הליגה בצורה לא טובה ובהמשך השתפרה, אבל כעת היא יכולה להתנחם לפחות בתואר אחד שהיא כבר זכתה בו העונה: מחזיקת גביע המדינה בליגה הלאומית לעונת 2022/23.

זה קרה אחרי שנהריה גברה על אליצור אשקלון, 82:87.

מאות אוהדים, ביניהם ראש עיריית נהריה רונן מרלי, ליוו את הקבוצה במעמד הגמר ובסוף הערב הייתה להם סיבה לחגיגה.

המשחק נפתח בקצב מהיר והרבע הראשון הסתיים בשוויון, 24:24. גם פתיחת הרבע השני הייתה שקולה, אבל ריצת 1:12 של אשקלון העניקה להם יתרון דו ספרתי, 30:41 (דקה 17). רגע לפני סיום המחצית הראשונה נהריה התעוררה, צמצמה את הפער וירדה להפסקה כשהיא בפיגור, 45:40. המומנטום של הסגולים מנהריה נמשך גם בפתיחת המחצית השנייה ובדקה ה-26 הושלם המהפך בתוצאה, 56:59 לנהריה. אשקלון עוד ניסתה להגיב, אבל נהריה לא ויתרה ועד לסיום הרבע השלישי הגדילה מעט את ההפרש ל-58:66. עם פתיחת הרבע הרביעי, הורחק מאמן אשקלון אבי סוכר, בעקבות מחאה על פסיקה של השופטים ונהריה ניצלה את ההלם כדי לפתוח פער ולהגדיל את יתרונה ל-60:72 (דקה 32). אשקלון התעשתה ובדקה ה-36 הצליחה להתקרב ל-76:70. נהריה המשיכה להציג משחק סבלני ושמרה על יתרונה עד לסיום.

לעירוני גשם נהריה קלעו: אייזיאה אייזנדורף – 24 נק', רומלו וויט – 23 נק', דומינז בארנט – 19 נק', אלכס צ'וברביץ' – 7 נק', יוגב אוחיון – 6 נק', עומר פולג – 4 נק', דולב דרפיץ' – 2 נק'.

בפעם השמינית בקריירה. יוגב אוחיון מנהריה מניף עוד גביע

המאמן המנצח והמאושר שי סגלוביץ' סיכם: "הקבוצה הזאת נבנתה כדי להביא תארים ולעלות ליגה והיום עשינו את המשימה הראשונה כשזכינו בתואר חשוב למועדון. במחצית הראשונה לא היינו ממש טובים, אבל במחצית השנייה נתנו הגנה מעולה והתקפה יעילה והצגנו את אחת המחציות הטובות שלנו העונה. אני מודה לכל האנשים שמלווים את הקבוצה ותומכים בה, החל מראש העירייה רונן מרלי והיו"ר צביאל רובין ועד לצוות שלי שכולל את מעוז וליאם".

מאמן הקבוצה המפסידה אבי סוכר: "אני מעדיף שלא לדבר על יכולת השיפוט כי אחרת אספוג קנס, לכן אני מעדיף לברור היטב את המילים. אני חושב שלא ככה צריך להיראות משחק גמר. יש לנו קבוצה טובה ונתמקד כעת בליגה".

בסיום הערב נערך טקס הענקת הגביע. קפטן עירוני גשם נהריה יוגב אוחיון, זכה להניף גביע מדינה שמיני בקריירה.

אגב, לצד הזכייה היוקרתית העשירה עירוני גשם נהריה את קופתה בסכום של 100 אלף שקלים חדשים, מענק עבור הזכייה בתואר.

 

לחדשות ספורט לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות